1. Atrakce založené na šikovnosti hráče•
Název atrakce: AWP Pool (bazen)•
Typ atrakce: Individuální
•
Počet vězňů: 2 a více
•
Pomůcky: Bazén, stupínek u bazénu nebo (vyvýšené místo), AWP/scout
• S
tručný popis: Simon na základě nevýhod (poslední reakce, porušení příkazu či zákazu, atd.) vybere jednoho hráče, který se postaví na stupínek nebo vyvýšené místo u bazénu. Simon dá určenému hráči znamení, že má skočit do bazénu (př. na slovíčko start, teď,…). Když vězeň skočí, tak simon, nebo určený dozorce simonem po něm vystřelí jednu ránu z AWP nebo scoutu. Pokud hráče trefí, dostane kill (pokud nezemřel při střelbě).
•
Ilustrační foto:▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
•
Název atrakce: Skákání na No fall damage blok•
Typ atrakce: Individuální
•
Počet vězňů: 2 a více
•
Pomůcky: No fall damage blok, simon bloky, vyvýšené místo
•
Stručný popis: Simon na základě nevýhod (poslední reakce, porušení příkazu či zákazu, atd.) vybere jednoho hráče, který pude na vyvýšené místo (můžete si ho udělat pomocí bloků), odkud musí hráč skočit na blok. Pokud se netrefí tak ho dozorci nebo simon zastřelí (pokud neumře při dopadu nebo simon neurčí jinak). Blok musí být umístěn tak aby se na něj dalo skočit.
•
Ilustrační foto:
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
•
Název atrakce: „Air Židličky“•
Typ atrakce: Individuální
•
Počet vězňů: 2 a více
•
Pomůcky: No fall damege blok, trampolína (1000), čára
•
Stručný popis: Simon udělá pomyslnou čáru z výstřelů nebo určí nějakou čáru, která se mu hodí. Poté postaví před vězně trampolínu (nejlepší je 1000). Poté umístí do prostoru no fall damage bloky (vždy musí být počet bloků takový, aby na jednoho nezbyl),(př. 5 vězňů = 4 bloky do prostoru). Vězni mají za úkol na simonovo slovíčko (start, teď,…) skočit na trampolínu a zní na no fall damage bloky. Pokud hráč dopadne na blok, na kterém nikdo není, musí si na něm „čupnout“ a tím si blok zabere. Pokud má někdo zabraný blok ostatní hráči na něj nesmí, na koho nezůstane blok, dostává kill. Poté simon smaže jeden blok a pokračuje se dál, a takhle dokola do posledního hráče.
•
Ilustrační foto:
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
•
Název atrakce: Molekuly •
Typ atrakce: Individuálně - týmová
•
Počet vězňů: 10 a více
•
Pomůcky: Velký prostor (př. fotbalové hříště, klec, prostor před celami, apod.), kostka v simon menu
•
Stručný popis: Vězni budou běhat po určitém místě a musí běhat tak, aby jich nechodilo více vedle sebe, aj. Simon řekne nějaké číslo, nebo vylosuje číslo šestkovou kostkou v simon menu. Hráči musí v tom určitém místě vytvořit skupinku. Kdo se do skupinky nevejde, nebo kdo tam přijde pozdě, tak dostane kill. Zde je možné že neurčíte přesně, kdo tam byl pozdě, proto si dejte velký pozor. Pokud nevíte, raději to zrušte a pokračujte dále.
•
Ilustrační foto:...
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
•
Název atrakce: Černá ovce•
Typ atrakce: Individuálně - týmová
•
Počet vězňů: 7 a více (záleží na velikosti boxu)
•
Pomůcky: Označení hráče v simon menu, stopky v simon menu, klec, velkou celu
•
Stručný popis: Simon na základě nevýhod (poslední reakce, porušení příkazu či zákazu, atd.) vybere jednoho hráče, který se postaví do středu místnosti a označí si ho. Ostatní hráče pošle do rohu místnosti (nejlepší je dát do každého rohu 1-2 hráče). Na zapnutí stopek simona mají hráči (bez toho aniž by porušili simonovy zákazy) 20s na to aby zablokovaly označeného hráče (tzn. že se hráč nebude moc pohnout klávesnicí do žádného směru), pokud to stihnou do 20s označený hráč má kill, pokud to nestihnou označený hráč přežívá.
•
Ilustrační foto:...
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
•
Název atrakce: Skákání na žebřík•
Typ atrakce: Individuální
•
Počet vězňů: 2 a více
•
Pomůcky: Dlouhý žebřík
•
Stručný popis: Simon na základě výhody (první reakce s výhodou, atd.) vybere jednoho hráče. Hráče postaví nad žebřík (př. střecha). Hráč musí skočit tak aby byl na žebříku co nejblíž k zemi, po dopadu na žebřík pustí K & M. Poté chodí ostatní hráči, kteří se vybírají podle reakce o výhodu. Ten kdo jde poslední má velkou nevýhodu protože ho ostatní blokují. Vyhrává ten kdo je nejblíž k zemi.
•
Ilustrační foto:...
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
•
Název atrakce: Granáty - přesnost•
Typ atrakce: Individuální
•
Počet vězňů: 2 a více
•
Pomůcky: Simon blok, granáty
•
Stručný popis: Simon pustí hráče do zbrojnice pro decoy (pod přísným dohledem, nebo pokud je na serveru admin tak ho požádá o pomoc). Poté do prostoru umístí blok na výšku. Simon na základě nevýhod (poslední reakce, porušení příkazu či zákazu, atd.) vybere jednoho hráče, který se postaví na místo určené simonem. Hráč má za úkol se na jeden pokus trefit do určeného bloku v prostoru. Pokud se netrefí, dostává kill.
•
Ilustrační foto:...
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
•
Název atrakce: Jánošík•
Typ atrakce: Individuální
•
Počet vězňů: 2 a více
•
Pomůcky: žádné
•
Stručný popis: Simon na základě reakcí s výhodou, nebo pomocí otázky, apod. vybere jednoho hráče, který si čupne, bude se dívat do země a nebude se vůbec hýbat. Cílem ostatních vězňů je, ho přeskočit hráče bez toho aniž by se ho dotkli.
•
Ilustrační foto:
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
•
Název atrakce: Cukr, káva, limonáda, čau, rum , bum•
Typ atrakce: Individuální
•
Počet vězňů: 2 a více (čím víc, tím líp)
•
Pomůcky: Simon blok, dlouhý prostor
•
Stručný popis: Simon si najde dlouhý prostor a postaví vězně na určené místo. Simon půjde na druhý konec prostoru a postaví před sebou simon blok a určí, kolik minimálně hráčů přežívá (klidně všichni, pokud se na simon blok dostanou). Hra spočívá v tom, že simon bude k věznům otočený zády a bude říkat "Cukr, káva, limonáda, čaj, rum, bum". Hráči se musí na simon blok dostat tak, aby simon neviděl že k němu jdou a musí tam jít tehdy, když je k nim otočený zády a toto říká. Nesmí k němu jít, když je k nim otočený, nebo nic neříká, atd.
•
Poznámka: K této atrakci potřebujete asistenci dozorců k zabezpečení východů, atd. Je třeba dozorce upozornit, aby nezabíjeli hráče když se hýbou potom, co simon bude k nim otočený a toto říkat. Dozorce nemůže vědět koho simon viděl, ovšem můžou zabíjet např. když nic neřekl a oni k němu šli, apod. Je třeba upozornit, že pokud jste od hráčů velikou dálku, tak se je ještě nesnažit moc nachytávat, protože oni z dálky nemusí poznat jestli se na ně koukáte, nebo ne.
•
Ilustrační foto:...
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
•
Název atrakce: Chicken fight face to face•
Typ atrakce: Individuální
•
Počet vězňů: 2
•
Pomůcky: Žádné
•
Stručný popis: Simon hráče pošle naproti sobě a zakáže jim stát (vězni musí čupět a dívat se tomu druhému do obličeje) . Poté jim řekne že na jeho slovíčko (př. start, teď,...) začnou oba dva v čupu skákat. Vyhrává ten kdo, jako první skočí tomu druhému na hlavu.
•
Ilustrační foto:
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
•
Název atrakce: Žabí race
•
Typ atrakce: Individuální
•
Počet vězňů: 2 a více
•
Pomůcky: Vytvoření startu a cíle pomocí střel (stop simona)
•
Stručný popis: Simon vytvoří start a cíl pomocí střel nebo stop simona. Poté řekne vězňům aby se postavili na start. Následně jim dá zákazy (stát,skákat,boxovat). Poté jim řekne že na jeho slovíčko (př. start, teď,...), budou v čupu skákat do cíle. Kdo jako první dorazí do cíle, vyhrává.
•
Ilustrační foto:...
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
•
Název atrakce: Král skoku•
Typ atrakce: Individuální
•
Počet vězňů: 2 a více
•
Pomůcky: Simon bloky
•
Stručný popis: Simon vytvoří dva velké bloky středně daleko od sebe, mezi dva
Dva bloky dá jeden střední blok (nejdřív zkuste, jestli to jde skočit). Simon na základě nevýhod (poslední reakce, porušení příkazu či zákazu, atd.) vybere dva hráče. Poté hráče pošle na velké bloky (každého na jeden). Poté jim řekne že na jeho slovíčko (př. start, teď,...) hráči musí skočit na stření blok umístěný mezi velkými bloky bez toho aniž by se dotkli země. Vyhrává ten který je na bloku jako první.
•
Ilustrační foto:
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
•
Název atrakce: Horolezec•
Typ atrakce: Individuální
•
Počet vězňů: 2 a více
•
Pomůcky: Stěna, simon bloky, různé překážky
•
Stručný popis: Simon si vybere stavitele a ten postaví z bloků horolezeckou dráhu. Úkol vězně je na ní vyšplhat v co nejlepším čase. Dále lze atrakci udělat, kdo to nedá dostane kill, a tak.
•
Ilustrační foto:
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
•
Název atrakce: Autoškola V 1.0•
Typ atrakce: Individuální
•
Počet vězňů: 2 a více
•
Pomůcky: Simon bloky, Simon stopky, autíčko (formulku)
•
Stručný popis: Simon si do prostoru s autíčkem umístí 2 bloky (na zem), poté všem hráčům předvede co mají dělat (slalom, osmičku + parkování), k tomu si zapne čas a určí výchozí čas ( ideální je se moc nesnažit a dát jim šanci). Poté Simon určí pořadí a v tomto pořadí hráči budou chodit na atrakci. Kdo to nestihne do času umírá.
•
Ilustrační foto:▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Název atrakce: Potapěč•
Typ atrakce: Individuální
•
Počet vězňů: 2 a více
•
Pomůcky: Voda
•
Stručný popis: Simon si vybere určitý počet hráčů. Poté je všechny pošle do bazénu a na jeho slovíčko (npř. start) Se všichni hráči potopí. Hra spočívá v tom vydržet pod vodou co nejdéle ten kdo se vynoří poslední přežívá.
Poznámka: Pokud se někdo vynoří a hráči jsou ještě pod vodou nezabíjejte hned. Je tu možnost, že se hráči nestihnou vynořit a tím pádem vyhrává hráč který se vynořil a přežil. Pokud se však někdo vynoří po něm a on se vynořil dříve platí pravidlo " kdo vydrží pod vodou nejdéle vyhrává".
•
Ilustrační foto: ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Název atrakce: Převracení předmětů•
Typ atrakce: Individuální
•
Počet vězňů: 2 a více
•
Pomůcky: Předmět s kterým jde hýbat (lavička, židle, televize)
•
Stručný popis: Simon vybere hráče kteří se budou účasnit atrakce. Poté předměty které se budou obracet obrátí do náhodné polohy. Úkolem hráčů je obrátit předmět do původní polohy (např. židličku Zpět na nohy). Je důležité aby každý měl svůj předmět a aby byl stejný. Hráč který to udělá první vyhrává.
•
Ilustrační foto: ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Název atrakce: Hunger games•
Typ atrakce: Individuální
•
Počet vězňů: 2 a více
•
Pomůcky: bludiště, zbraně
•
Stručný popis: CT dobře schová zbraně (počet v závislosti na počtu vězňů) v atrakci bludiště. Vězni si nalezou do bludiště a nesmí ho opustit, dokud nebudou mít PP. Až se rozeběhnou od sebe, simon zapne Classic box. Vězni se musí lovit jako v hunger games. Simon může podle svého uvážení přepínat mezi restrict a classic boxem, ale musí vysvětlit, jak to ovlivňuje hru a nesmí se přitom dívat na vězně (kvůli možnému nadržování).
•
Ilustrační foto: none
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Název atrakce: Decoy snipe•
Typ atrakce: Atrakce založené na šikovnosti hráče
•
Počet hráčů: 2 - 32
•
Pomůcky: Decoy, Ba_jail_MinecraftParty
•
Stručný popis: Simon na základě nevýhod (poslední reakce, porušení příkazu či zákazu, atd.) vybere jednoho hráče, který začne. Hráč vejde do zbrojnice kde si vezme decoy (pod přísným dohledem), nebo simon poprosí admina aby mu decoy vytáhl ze zbrojnice. Poté má hráč za úkol hodit odkudkoliv (v prostoru cel, mimo Ct zón) Decoy na barvičky. Jedno CT hlídá u barviček. Pokud se netrefí přímo na barvičky má kill.
Hard Mode: určíte konkrétní barvu kterou musí trefit•Ilustrační foto: