Stránka 1 z 1

[*P] jb_medieval (Pouze testování mapy)

PříspěvekNapsal: 09 bře 2017, 17:16
od ScRaFy
Název mapy : jb_medieval
Mód : CS:GO JailBreak
Autor : ScRaFy
Všechny verze : https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=880002478&result=1 [Pouze 1]
Vlastní textura : Ano , ale pokud máte stažené mapy z Gamesite (JB) tak by neměl být problém

Jak to vzniká/popis mapy : Mapa vznikala nejprve jako blbůstka pro aim :D ale to jsem poté změnil , měl jsem předlohu mapu jb_dusty . Ale to odešlo , poté co jsem teda udělal vlastní téma tak je tam 5 cel ale pro 22 Tček a pro 9 CTček (jediné nevím jak se nastavuje aby po spawnutí nebyly v sobě)
Config : je nastavený vítr na 1 , aby stromy se nebugovali moc zbytečně , poté mp_roundtime 15 , mp_warmup_end 5, mp_freezetime 5
abych teda dodal co se na mapě vyskytuje tak je to švihadlo , decoy atrakce , fotbal , glass break , wipeout , pool (jako rekreační středisko) , disco (jenom světla hudba mi nešla nandat) , death crate , box , heal areál , climb

+ Map jsem udělal sice více ale jsou to takové nó blbůstky ;)

= Pokud by jste byly tak hodni tak poté napište jak se vám mapa líbila (upozorňuji je to má první projektová mapa s delší prací)

Re: jb_medieval (Pouze testování mapy)

PříspěvekNapsal: 09 bře 2017, 17:21
od ScRaFy
+Sice se nemůžu rovnat někomu jako je KNIF3R :D ale je to má první mapa na typu JAILBREAK

Děkuju za kladnou/zápornou reakci

Re: jb_medieval (Pouze testování mapy)

PříspěvekNapsal: 10 bře 2017, 19:57
od ZelezoBeton
Pekná mapa, dorobiť pár detailov a mohlo by to byť hratelné, páči sa mi ten bazén a layout ale chcelo by to trochu zväčšiť neviem si predstaviť full server na tej :)

Pár "typov" na vylepšenie mapy: (neber to ako kritiku)
- zväčšiť layout (hlavne priestor medzi celami)
- ak v zbrojke nechá CT na zemi gunu T v cele pod ním si ju ľahko givne
- pridať pár nových textúr tá budova je taká jednofarbená
- v menších miestnostiach nahradiť entitu light entitou light_spot
- custom textúri pridať cez pakrat
- zväčšiť strop na climbe
- na wipeoute a švihadle dorobiť zrýchľovanie (to ti môžem urobiť keď mi pošleš vmf)

Keď robíš vodu daj radšej všetko nodraw a len vršok ktorý je vidno akoby obarvi. A pri takejto mape kde je dosť vidno oblohu doporučujem custom skybox choď na link http://gamebanana.com/textures/cats/28 sú síce zo sourca ale väčšina je funkčných aj v csgo (ak ti nejaký nepôjde nájdi iný). Pridaj ich do csgo\materials\skybox a nezabudni potom pridať do mapy cez pakrat keďže je to custom textura.
+To teleportovanie na atrakcie môže byť potom problém v praxi, bugovanie, zabitie simona a pod.

Re: jb_medieval (Pouze testování mapy)

PříspěvekNapsal: 11 bře 2017, 11:24
od ScRaFy
Děkuju za informaci

O většině jsem byl informován kromě těch věcí co jsi mi poradil nodraw apod.

Pokusím se to do 2 dnů opravit ale uvidím no... Ale byl bych rád kdyby jsi mi napsal jestli to má smysl :)