Ahoj všimnul jsem si pár věci kterých bych sám osobně změnil aby ta mapa byla zajímavější. Chci jen upozornit že to neberu jako narážku na to že ta mapa je na nic jen bych doporučil pár věcí které by mohli mapu trošku zlepšit.
1) Mapa čistě sama osobě je dobrá na aim, jako nápad dobrý ale použil bych trošku větší pole aby hráči měli možnost se orinetovat než se vubec pustí do přestřelky.
2) Skybox tam je hezká, každopádně si zkus vyhrát se stínama nebo se sluníčkem aby to mělo takovej lepší vzhled pro hráče
- Zkus použít "light_environment" Trošku si tam pohrát s těma číslama a bude to lepší
3) Ta voda je hezká, každopádně pokud by jsi chtěl mít takhle malou mapu zkus tu vudu udělat tak aby přez ni nechodili(Aby zabíjela) protože ti to tam týpek přeskočí a už je u enemy hráču
POSTUP jak to udělat kdyby jsi náhodou nevěděl 1) V kolonce: Browse si vybereme program - trigger
2) Rozložíme ho na celou šířku kde má být voda
3) Klikneme 2x na blok(trigger) nebo mužeme zmáčknout :
CTRL+T4) Do kolonky místo ( func_detail ) napíšeme: trigger_hurt a dáme použít
5) Dole vidíme kolonky: Damage, Damage Cap a Damage Type
6) kolonky Damage, napíšeme číslo např: 1000. Takže jakmile hráč spadne do vody ubere mu to 1000hp
7) kolonky : Damage Cap napíšeme např: 2000
8) kolonky : Damage typ, napíšeme : DROWN
Myslím si že s mapama asi začínáš ale na začátek dobrý, pokud se tomu budeš chtít věnovat tak výsledky uvidiš rychle a myslím si že během pár dní už budeš dělat mapy které budou mít v sobě dost skrytých častí ale jak říkám zkus si pohrát ne jen se vzhledem mapy.
Za mě super