Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamietnuté] Wobraz / JB's

Příspěvekod Wobraz » 10 čer 2016, 19:50 VIP

Ahoj, rád by jsem požádal o administrátora na Jailbreak servery.

Nick v hre : Wobraz (Často mám také nick Piko)

Nick na fóre : Wobraz

Profil na fóre : wobraz-u25171.html

Vek : 16 (20.8.99)

Steam nick : Wobraz

Steam ID : STEAM_0:0:86741752

Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=4689

Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Myslím, že cca 2,5 roku zpátky, když jsme šli s pár adminama na nejmenovaný portál spamovat GS. Byla to perma za reklamu, ale myslím, že už je dávno zrušená.

Niečo o sebe : Tak ještě jednou ahoj, jmenuji se Filip a je mi 16 let. (20.8.99) Nyní bydlím sám na bytě v Praze, kde taky studuji na soukromé střední škole, která už je moje druhá. Nejdříve jsem studoval obor truhlář, ale to mě vůbec nezaujalo, takže jsem se rozhodl, že to včas změním a tak jsem přestoupil na jiný obor - konkrétně multimediální tvorba..Tento obor se pohybuje kolem grafiky, střihu videí, různé reklamy, atp.
11 let jsem hrál fotbal, ale ten jsem musel ukončit z důvodu studia a také proto, že bych nestíhal jezdit hned po škole do rodné vesničky na trénink a potom zase večer zpátky. Teď už jenom tak lenoším a věnuji se spíše těm pubertálním aktivitám v mém věku. (párty, atd., atd.. však vy víte). Po 2 rocích jsem se vrátil k 1.6tkám, tak jsem si řekl: "Proč to nezkusit?" .. Udělal jsem velký comeback po 2 rocích. Mezi mé koníčky nepatří jen grafika a střih videí, ale také CS 1.6, CS:GO a nějaké to koukání na filmy.

Prečo by som chcel na GS adminovať? : Nebudu tady psát, že chci zabránit cheaterům a další klasiky. Zkrátka ty servery chci dostat do "normálu", aby byl každý hráč spokojený a cenil si toho serveru takový, jaký je.

Děkuji za každé přečtení a vyjádření k žádosti. S pozdravem Wobraz (Piko).
Wobraz
Amatér
Amatér

[Zamietnuté] Wobraz / JB's

od Rumcajz » 10 čer 2016, 19:50