[P] WolfiCZ / Surival / Admin

Příspěvekod WolfiCZ » 18 srp 2020, 21:41

Ahoj, tímto bych se chtěl ucházet o práva admina na serveru survival. Přeji příjemné čtení.

1) Nick na serveru: WolfiCZ

2) Věk: 24

3) Aktivované VIP: Ano, trvalé EVIP

4) Denní aktivita: Denní aktivita určitě poklesne po začátku školního roku na cca 3 hod, ale do té doby bych mohl 4 hoďky denně držet.

5) Přestupky na Gamesites: Ne

6) Přestupky mimo Gamesites: Ne

7) Něco o sobě: Jak již vyplynulo z výše uvedených bodů, je mi 24 let a v současné době studuji. Aktuálně studuji poslední ročník magisterského stupně studia na univerzitě s ambicemi na pokračování ve studiu doktorském. Mezi mé koníčky patří hudba, počítače a samozřejmě počítačové hry a dále celá řada sportů, mezi které patři tenis, cyklistika, florbal nebo občasný dálkový běh. Minecraftu se věnuji od verze 1.1.0, podle mých googlicích schopností by se tedy mělo jednat o nějakých 9 let, které Minecraftu aktivně věnuji.