Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z] zadost jb dekuju

Příspěvekod 1U3U3U31 » 17 srp 2022, 10:13

CUS
Rád by sem pozadal o admina na JB

Chcem konat poradek a cistit servery od hracu jako je yzygraph, nebo katijka ci yevgeni moc zly hraci...

chcem konat konecne dobrotu a chcem se domluvit s adminy na servery i na portali, ze by som rad chtel hrat na vasich serveroch konecne bez cheatu a sprostych nadavok, chcem banovat kazdeho hraca co sa pokusi poskodit portal gamesites a chcem tomuto portali udelat cestu na vrchol (nojoke)..

Ahoj, volam sa Peto, je mi 28 let a pracujem ako Policista. Mam zenu a deti a Klarka a Sara. Zadny rymy na jmena mojich dcer, dakujem.
Praca ma bavi, nekdy robim i IT. Som znamy ako eticky hacker, pod prezdivkou ExxHat30.

Nick: Peto
Nick STEAM: hat300
STEAM ID: STEAM_0:1:300148471777
Moje IP adresa: 179.132.207.242
Prohresky: Nikdy som nedosstal ban, ani vac ban. Som cisty hrac s cistym srdcom.
url forum: zde na foru
steam url: nevim kde vzit

takze ked to zrepetujeme, rad by som sa stal adminom a chcem hrat ako cisty hrac, chcem proslavit portal a chcem mu delat cest! chcem byt najlapsie! NEVER GIVE UP for prava on gamesites portal! NEVER GIVE UP! kazdy ma sancu i ten nejhorsi a pokud adminovia maju srdicko a opravdu se kuknu do vnitrku svych dusicek a srdicek tak daju staremu vetaranovi sancu, hrajem gamesites uz 15 let a opravdu som iny, som pusobily, som pracovity a klidne budem robit zadarmo, nemusite mi ani platit vyplatu za sluzbu na gs.

snad se nekdo z vas zastavi nad tymto prispevkom a nelocknete to hned a date mi šancu, bol by som rad keby KONECNE PO NEKOLIKA LETECH!!! by som dostal konecne moje vysnenaaa prava.

Dakujem a prajem vam krasny den i odpoledne,

Vas stary znamy hrac a vase mila leegenda <3
1U3U3U31
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

[Z] zadost jb dekuju

od Rumcajz » 17 srp 2022, 10:13

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: zadost jb dekuju