• Stránka 1 z 1
[Z]žádost na Admina / iKacENka
Název : Public 1 / iKacENka ;>
Ahoj, rád bych se stal adminem public serveru, hraju tam často a pořád někdo nadávky, urážky, tak aby tam byl pořádek..
nick v hre : iKacENka ;>
nick na fore : abdi
profil na fore : abdi-u15006.html
věk : 34
steam nick : iKacENka ^ˇ^ th0rax!
steam id : Steam ID: STEAM_0:0:65506564
Hlstats : https://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/ ... ayer=18098
Bany na pub 1 jsem nedostal žádné
něco o mě ? :
Ahoj.. jsem Stano, žiju v Praze 11 let.. pracuji jako číšník a cs 1.6 je mojí nej hrou ... hraju to od roku 2004 tuším ... hodně jsem hrával dřív jail breaky... ale bývávalo na časy, kdy sem hral TG/CW/mix ... zkrátka to hraju, vždy jak mam volno v poslední době hodně.. a rád bych pomohl admin týmu, protože když jsem na pub 1, tak vždy tam je někdo, kdo kempí a nejde defuzovat a nebo nejde položit a pod.. a nebo nějaké ty nadávky v chatu.. rád bych pomohl.. a ukázal, že jsem fajn člověk.. děkuji
děkuji za váš čas a hezký den, ahoj
) s pozdravem ikačenka 
Ahoj, rád bych se stal adminem public serveru, hraju tam často a pořád někdo nadávky, urážky, tak aby tam byl pořádek..
nick v hre : iKacENka ;>
nick na fore : abdi
profil na fore : abdi-u15006.html
věk : 34
steam nick : iKacENka ^ˇ^ th0rax!
steam id : Steam ID: STEAM_0:0:65506564
Hlstats : https://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/ ... ayer=18098
Bany na pub 1 jsem nedostal žádné
něco o mě ? :
Ahoj.. jsem Stano, žiju v Praze 11 let.. pracuji jako číšník a cs 1.6 je mojí nej hrou ... hraju to od roku 2004 tuším ... hodně jsem hrával dřív jail breaky... ale bývávalo na časy, kdy sem hral TG/CW/mix ... zkrátka to hraju, vždy jak mam volno v poslední době hodně.. a rád bych pomohl admin týmu, protože když jsem na pub 1, tak vždy tam je někdo, kdo kempí a nejde defuzovat a nebo nejde položit a pod.. a nebo nějaké ty nadávky v chatu.. rád bych pomohl.. a ukázal, že jsem fajn člověk.. děkuji
děkuji za váš čas a hezký den, ahoj
-

abdi - Pokročilý