• Stránka 1 z 1
[P]Žádost o admin práva/Hide and Seek
Nazov: Sekcia / nick
Ahoj, rád by som požiadal o admin práva na Hide and Seek/Jump serveroch.
Nick v hre : vendeta
Nick na fóre : aerosoll
Profil na fóre : aerosoll-u1406.html
Vek : 23
Steam nick : VenDeta
Steam ID : STEAM_1:0:52172702
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/h ... ayer=12111
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nikdy v živote som nemal žiadny perma ban.
Niečo o sebe :Ahojte. Volám sa Egon Červenák a pochádzam z Komárna. Mám vyštudovanú Strednú Priemyselnú školu v Komárne a pracujem ako Priemyselný Inžinier v oblasti automobilovej techniky (BMW). Mojou najvačšou záľubou sú hokejové športy (Hokejbal, Flórbal, Hokej). Taktiež od malička rád hrám hry rôzneho typu: FPS, MOBA, Stratégie. CS 1.6 som začal hrať v roku 2011 na gamesites. Všetko to začalo s gathermi, kde som spoznal skvelých ľudí ako sú napríklad Lopko, Joker (Bývalí dlhoroční admini na gamesites). Taktiež aj ja som bol adminom na gamesites na BHOP serveroch a server admin na rats serveroch.
Adminovanie ma baví lebo som komunikatívny človek ale zároveň nemám rád keď niekto ostatným ľuďom kazí náladu (Cheaty, Spam).
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Ako som spomínal som komunikatívny človek ale zároveň nemám rád keď niekto ostatným ľuďom kazí náladu. Keďže je Hide and Seek/Bhop pre mňa relax a momentálne mám veľa voľného času, rád by som pomohol Vášmu admin teamu v správnom chode hry bez cheaterov a tak isto by som zlepšoval náladu ľuďom na serveri, aby sa necítili zle.
Vopred ďakujem za odpoveď a dúfam, že Vás moja žiadosť dostatočne presvedčila/zaujala
S pozdravom,
Egon Červenák (VenDeta)
Ahoj, rád by som požiadal o admin práva na Hide and Seek/Jump serveroch.
Nick v hre : vendeta
Nick na fóre : aerosoll
Profil na fóre : aerosoll-u1406.html
Vek : 23
Steam nick : VenDeta
Steam ID : STEAM_1:0:52172702
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/h ... ayer=12111