• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté]Žádost o admin práva na Jailbreak/Lukas-cze
Žádost o admina na Jailbreak
Nick ve hře : Lukas-cze
Nick na forum : lukascze19
Můj profil na forum : lukascze19-u65591.html
Věk 18 let
SteamID : STEAM_0:1:125106495
Steam nick : lukasnevrlak
Hlstats :http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/hlstats.php?mode=playerinfo&player=353680
Bany : Na současném učtě žádný ban,v minulosti na starém NS učtě na GS taky žadný,hraju jen na GS takže na ostatních portálech také ban není
Něco málo o mě : Je mi 18 let,studuji na střední škole kde jsem ve druhém ročníku,Mimo školu jsem docela aktivní ve hraní her a komunikaci s přáteli,jsem dle sebe docela slušný a rád pomáhám ostatním. Ve volných chvílích hraji převážně cs 1.6
proč bych chtěl být adminem ? Chci pomáhat hráčům v tom aby se jim na portále hrálo co možná nejlépe bez lidí kteří nám tu hru kazí.Chtěl bych tu být hlavně pro ty kteří tady férově hrají a nebaví je když na server dojdou hackeři nebo ti co úmyslně porušují pravidla.
Na závěr děkuji za přečtení doufám že se setkám s kladným výsledkem
bez ohledu na výsledek přeji hezký zbytek dne
Nick ve hře : Lukas-cze
Nick na forum : lukascze19
Můj profil na forum : lukascze19-u65591.html
Věk 18 let
SteamID : STEAM_0:1:125106495
Steam nick : lukasnevrlak
Hlstats :http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/hlstats.php?mode=playerinfo&player=353680
Bany : Na současném učtě žádný ban,v minulosti na starém NS učtě na GS taky žadný,hraju jen na GS takže na ostatních portálech také ban není
Něco málo o mě : Je mi 18 let,studuji na střední škole kde jsem ve druhém ročníku,Mimo školu jsem docela aktivní ve hraní her a komunikaci s přáteli,jsem dle sebe docela slušný a rád pomáhám ostatním. Ve volných chvílích hraji převážně cs 1.6