• Stránka 1 z 1
Žádost o Admina/Jailbreak#3
Nazov: Jailbreak / Sexy
Ahoj, rád by jsem požádal o práva na Jailbreak.
Nick v hře : Sexy
Nick na fóre : BananovyJoe
Profil na fóru : bananovyjoe-u58982.html
Věk : 18
Steam nick :Sexy
Steam ID : STEAM_0:0:226516538
Hlstats :http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/hlstats.php?mode=playerinfo&player=223131
Nějaké bany a nebo prohřešky ( GS, jiný portál ): Na jiném portálu nic, žádné bany nikde nemám jsem slušný člověk
Něco o sobě :Čus, jmenuju se Martin, je mi 18 let, jsem vyučen prodavačem nyní pracuji jako SECURITY Most
rád sportuji a střílím ze zbraní mám 1 sestru které jsou 3 roky jsem ten typ lidí kteří když můžou tak pomůžou VIP mám aktivované
Proč bych jsem chtěl na GS adminovat? Chci aby na serverech hráli jen ti lidé kteří hrají normálně a hru nekazí například že CT nemají mikrofon a nebo přijdou mladí kluci kteří zkoušejí WH.AB, speed hack nebo pod vás dávají bloky zažil jsem i šikanu
taky chci zlepšovat komunitu a server udržovat v pořádku a bez hackeru
DĚKUJI ZA PŘEČTENÍ A PŘEJI KRÁSNÉ VÁNOCE A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2018

Ahoj, rád by jsem požádal o práva na Jailbreak.
Nick v hře : Sexy
Nick na fóre : BananovyJoe
Profil na fóru : bananovyjoe-u58982.html
Věk : 18
Steam nick :Sexy
Steam ID : STEAM_0:0:226516538
Hlstats :http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/hlstats.php?mode=playerinfo&player=223131
Nějaké bany a nebo prohřešky ( GS, jiný portál ): Na jiném portálu nic, žádné bany nikde nemám jsem slušný člověk
Něco o sobě :Čus, jmenuju se Martin, je mi 18 let, jsem vyučen prodavačem nyní pracuji jako SECURITY Most
rád sportuji a střílím ze zbraní mám 1 sestru které jsou 3 roky jsem ten typ lidí kteří když můžou tak pomůžou VIP mám aktivované
Proč bych jsem chtěl na GS adminovat? Chci aby na serverech hráli jen ti lidé kteří hrají normálně a hru nekazí například že CT nemají mikrofon a nebo přijdou mladí kluci kteří zkoušejí WH.AB, speed hack nebo pod vás dávají bloky zažil jsem i šikanu