Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamietnuté] Žádost o Admina JailBreak/SupreRer

Příspěvekod SupreRer » 26 dub 2020, 12:38 VIP

Zdravím, rád bych si požádal o práva na JailBreak servery.

Nick na serveru: SupreRer

Nick na Steamu: SupreRer

Nick a profil na Fóru: SupreRer

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SteamID: STEAM_0:0:523272277

HLstats: ZDE!

Bany, nebo prohřešky: V dávné minulosti jsem zde měl permu za cheaty, nějaké malé bany za nadávky a tuším, že i jeden ban za FK. Ale to už je za mnou.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Věk: 16 let (+ splněná akademie)

Něco o sobě: Jmenuji se Richard, bydlím v Moravskoslezském kraji, studuji na střední škole obor elektrotechniku. Ve volném čase jsem rád s pejskem, nebo s holkama, to vyjde na stejno. Rád hraju CSko, v poslední době to hraju každý den, celý den. Jsem celkem skill na to CSko. Když zrovna nehraju hry, tak pracuji, nebo jsem venku.

Proč bych měl být právě já Admin?: Counter-Strike hraji poměrně dlouho a tak už v tom mám něco nahrané a naučené. Přímo zde na Gamesites už hraji nejspíš od roku 2015, ne-li dřív. Mám rád JailBreak. Dá se u něho zasmát, naštvat, brečet, nebo taky odreagovat. Sem tam si zahraju i TTT. Hodně času strávím na TS, kde se můžu seznámit s dalšími lidmi, např. při Gatherech (#PeaceAimer).

Děkuji za vámi věnovaný čas mé žádosti a doufám v její kladné řešení.
https://streamable.com/7oyjb8 - legit AB in progress
SupreRer
Spamerův sluha
Spamerův sluha

[Zamietnuté] Žádost o Admina JailBreak/SupreRer

od Rumcajz » 26 dub 2020, 12:38

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Žádost o Admina JailBreak/SupreRer

Příspěvekod Habs » 26 dub 2020, 14:53 VIP

Prosím opätovné referencie na žiadateľa.
Habs
Spamer