• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté] Žádost o admina/JB
Nick na serveru:
Legale
SID:
STEAM_1:0:588854322
Sekce, na které chci práva:
JailBreak
Věk:
18
Mé HlStats:
http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... yer=151961
Bany, které jsem dostal:
Od nového banlistu jen jeden neoprávněný od cementa, který mi byl zrušen.
Něco o mně:
Jmenuji se Tomáš, žiju v Libereckém kraji. Chodil jsem na SŠ obchodní akademie 3 roky a momentálně studuji již 2. rokem marketing a cestovní ruch na jiné škole. Mezi mé koníčky patří chození do klubů, ježdění s felákama po republice, chození na výlety a dělaní nejlepších burgerů na světě.
Proč právě já:
Baví mě Jailbreaky a rád bych se stal adminem, abych mohl lépe udržovat hru v naprostém pořádku, přijde mi lepší, kdybych mohl situace řešit rovnou a ne čekat na admina, nebo čekat, než je někdo zabanuje na fóru. Momentálně jsem již klidný hráč a nereaguju, proto si žádám o admina teď a ne před 2 roky. Umím přiznat vlastní chybu, za kterou se rád omluvím. Za Simona se snažím vymýšlet co nejlepší průběh hry a dělat atrakce, nejde mi o to hráče nachytat a zabít je hned na začátku hry.
Zkušenosti s CS:GO:
Momentálně mám nahráno na cs:go 514 hodin, nejvyšší dosažený rank je Supreme Master First Class.
Případné poznámky:
Funkční a kvalitní mikrofon mám.
Legale
SID:
STEAM_1:0:588854322
Sekce, na které chci práva:
JailBreak
Věk:
18
Mé HlStats:
http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... yer=151961
Bany, které jsem dostal:
Od nového banlistu jen jeden neoprávněný od cementa, který mi byl zrušen.
Něco o mně:
Jmenuji se Tomáš, žiju v Libereckém kraji. Chodil jsem na SŠ obchodní akademie 3 roky a momentálně studuji již 2. rokem marketing a cestovní ruch na jiné škole. Mezi mé koníčky patří chození do klubů, ježdění s felákama po republice, chození na výlety a dělaní nejlepších burgerů na světě.
Proč právě já: