• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté]Žádost o admina na JB
Ahoj rád bych vás poprosil a práva na JB servery <3
Nick v hre : AiMBoT
Nick na fóre : AiMBoT2002
Profil na fóre : ucp.php
Vek : 16
Steam nick : Vlastíčekk
Steam ID : https://steamcommunity.com/profiles/76561198798388667/
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Vůbec dříve jsem hrával sice na non-steam ale i tak ne nemívám problémi s ostatnímy hračmi
Niečo o sebe : Zdarec jsem Vlastimil. Je mi 16 let a chodím na brigády. Jsem student na škole Charbulova-Brno. Muj obor je číšník.A ve volném času hraji rád na PC.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Pomáhat lidem co neznají pravidla naučit je to. Kontrola serveru proti hackerum atd.. A trestím zlých hračů kteří opakovaně porušuji pravidla
Dik doufám že jsem neotravoval a Pěkný den , přeji :<3
Nick v hre : AiMBoT
Nick na fóre : AiMBoT2002
Profil na fóre : ucp.php
Vek : 16
Steam nick : Vlastíčekk
Steam ID : https://steamcommunity.com/profiles/76561198798388667/
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Vůbec dříve jsem hrával sice na non-steam ale i tak ne nemívám problémi s ostatnímy hračmi
Niečo o sebe : Zdarec jsem Vlastimil. Je mi 16 let a chodím na brigády. Jsem student na škole Charbulova-Brno. Muj obor je číšník.A ve volném času hraji rád na PC.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Pomáhat lidem co neznají pravidla naučit je to. Kontrola serveru proti hackerum atd.. A trestím zlých hračů kteří opakovaně porušuji pravidla
Dik doufám že jsem neotravoval a Pěkný den , přeji :<3
Věk 17 
JB-Player

JB-Player
-
AiMBoT2002 - Amatér
[Zamietnuté]Žádost o admina na JB
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: Žádost o admina na JB
http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... yer=225215
Moje chyba nepozornost zde jsou staty
Moje chyba nepozornost zde jsou staty
Věk 17 
JB-Player

JB-Player
-
AiMBoT2002 - Amatér
Re: Žádost o admina na JB