• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté] Žádost o Admina serveru JB / .: TrytexCZ :.
Ahoj, mile rád bych vás požádal o admin práva na JailBreak.
Nick v hře : .: TrytexCZ :.
Nick na fóru : TrytexCZ
Profil na fóru : Profil
Věk : 16 Let (13.3 17 Let)
Steam nick : |TrytexCZ|
Steam ID : STEAM_0:1:61430113
Hlstats : Profil na HlStats
Nejaké bany nebo prehrešky ( GS, iný portál ): Před smazáním ban listu v roce 2015 byly problémy se zabíjením, když Admin řešil mikrofony. Sotva začínal s řešením tak se mi podařilo zboxovat CTčko. Ze svých chyb jsem se poučil.
Něco o sobě : Dobrý den, Jmenuji se Radim. Studuji střední školu v Uničově. Velice rád hraji hry poslední dobou převážně Counter Strike 1.6 opět jsem začal převelice hrát JailBreak. Jsem čestným hráčem. Chtěl bych být stejně dobrým adminem jako Brutarys, chicken, asdf, TheAnother.
Proč by jsem chtěl na GS adminovat? : Chtěl bych držet server v klidu od lidí co neumí pořádně pravidla, také bych chtěl pomoci hráčům co by se ho chtěly naučit.
Aby v pohodě jely servery aby všude bylo fajn a klid, aby se lidi chtěly vracet.
Děkuji předem za odpovědi. Určitě se budu ještě zlepšovat. A vím je ještě co se učit.
Nick v hře : .: TrytexCZ :.
Nick na fóru : TrytexCZ
Profil na fóru : Profil
Věk : 16 Let (13.3 17 Let)
Steam nick : |TrytexCZ|
Steam ID : STEAM_0:1:61430113
Hlstats : Profil na HlStats
Nejaké bany nebo prehrešky ( GS, iný portál ): Před smazáním ban listu v roce 2015 byly problémy se zabíjením, když Admin řešil mikrofony. Sotva začínal s řešením tak se mi podařilo zboxovat CTčko. Ze svých chyb jsem se poučil.
Něco o sobě : Dobrý den, Jmenuji se Radim. Studuji střední školu v Uničově. Velice rád hraji hry poslední dobou převážně Counter Strike 1.6 opět jsem začal převelice hrát JailBreak. Jsem čestným hráčem. Chtěl bych být stejně dobrým adminem jako Brutarys, chicken, asdf, TheAnother.