Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamietnuté] Žádost o admina

Příspěvekod MarshaL » 29 kvě 2020, 20:31

Nick na serveru:❤MarshaŁ❤
SID: STEAM_1:1:464303922
Sekce,na které chci práva:jailbreak
Věk:16
Mé HLstats:nemohu je dohledat :/
Bany,které jsem dostal:žádné
Něco o mně:Jmeniji se Adrian a rád sportuju(fotbal,florbal,běhání).Bydlím v Středočeském kraji a ještě studuji.Rád hraji počítačové hry(jsem na nich závislý :D).Žiju v takové malé vesničce a jsem tu spokojen :).
Proč právě já:protože jsem slušný a hodný,také umím pravidla.A když přijde na fk který nějaký hráč dal a myslí si že to fk nebyl tak jsem schopen mu to vysvětlit :) samozřejmě nevím uplně všechno ale rád se poučím :)
Zkušenosti s CS:GO:nějak ten pátek už to hraji :D a myslím si že jsem dosti dobrý :) na aim serverech mam nahraných dost hodin :)
MarshaL
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

[Zamietnuté] Žádost o admina

od Rumcajz » 29 kvě 2020, 20:31

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Žádost o admina

Příspěvekod ostrejjakbritva » 29 kvě 2020, 22:57

Fotbal není sport change my mind.
Snitches end up in ditches.
ostrejjakbritva
Amatér
Amatér

Příspěvekod MatthewD » 30 kvě 2020, 08:45

Owner of Revconnect.cz
Admin on all AIM servers.'
https://revconnect.cz/
https://steamcommunity.com/id/RealMattheww/

Obrázek
MatthewD
CS2 Admin
CS2 Admin

Příspěvekod ericek111 » 30 kvě 2020, 14:31

MarshaL píše:jsem slušný

Haha.

Splň podmienky, odporúčam prejsť akadémiou.

Zamietnuté.
You either die a сука, or live long enough to become a блять.