Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] Žádost o administrátora

Příspěvekod MISKO9991 » 14 úno 2019, 17:57

Zdravím. Chtěl bych požádat o administrátorské oprávnění na Fun serveru.

Nick ve hře: -PRINCEZNICKY-Opicka

Nick na fóru : MISKO9991

Profil na fóru : ucp.php

Věk : 19

Steam nick : -PRINCEZNICKY-Opicka

Steam ID : STEAM_0:1:91101740

Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_66440/ ... ayer=11734

Nějaké bany či prohřešky: Určitě jsem nějaký ten ban dostal. Hlavně když jsem začínal hrávat JB módy. Poté jsou tady i
nějaké bany za nadávky, které pocházejí z mého lan serveru vlivem testování pluginů. Nenašel jsem žádého hráče, na kterém
bych to mohl vyzkoušet.

Něco o sobě: Ještě jednou vás srdečně zdravím. Moje jméno je Michal a pocházím z Ostravy. Aktuálně studuji třetí ročník
střední školy Technické a Dopravní v Ostravě Vítkovicích. Studuji obor Elektrotechnika a rád bych se stal po absolvování tohoto
oboru strojvedoucím. K železnici mám velmi dobrý vztah a trávím na ni celkem dost času. Rád vypomáhám s udržováním
lokomotiv, nebo taky rád pomáhám strojvedoucím, např. při zkouše brzdy atd. Také rád hraji counter strike, jako formu
odreagování, případně pobavení lidí na serveru.

Proč bych chtěl být administrátorem na GS: Tak mám hned dva důvody. Samozřejmě mám zájem podílet se na chodu fóra,
případně poskytovat návrhy pro nějaké vylepšení fóra. Dalším důvodem je, že mně hra baví, pokud-li hrají hráči férově, bez
užití scriptů a případných hacků. Většina hráčů hraje na svých oblíbených serverech, aby si zlepšili náladu, nebo aby případně
pobavili ostatní lidi okolo sebe. Jde mi hlavně o řešení jedinců, kteří neberou ohledy na ostatní hráče a hrají pouze pro své
potěšení.

Závěrem bych chtěl poděkovat:
- za věnování času při čtení této žádosti.
- případně připomínky, rády

Ještě jednou děkuji za pročtení přihlášky a přeji Vám hezký večer.

S pozdravem.

-PRINCEZNICKY-Opicka