Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] Žádost o Administrátorské práva / JB

Příspěvekod nxs223 » 01 kvě 2018, 09:38

Zdravím, chtěl bych si požádat o práva na vašich JB serverech

Nick na serveru: N X S

SID: STEAM_1:1:418068728

Sekce, na které chci práva: Jailbreak

Věk: 16

Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=53627

Bany, které jsem dostal: 1 Ban mi byl udělen z důvodu nevhodného vyjadřování. 2 Ban mi byl udělen zdůvodu že jsem použil příkaz o kterým sem moc nevěděl, a dal sem nějáký FK chybu sem si uvědomil, :) bany se jistě již opakovat nebudou.

Něco o mně: Zdravím, mé jméno je Matyáš, je mi 16 let a studuji prvním rokem střední školu v Kuřimi obor Informační Technologie. Bydlím v menší vesničce nedaleko Brna. Moje oblíbené jídlo je Svíčková na Smetaně. Rád sportuji, bavím se s přáteli také rád koukám na seriály nebo filmy.

Proč právě já: Za tu dobu co hraji jailbreak servery, tak sem poznal spoustu hráčů, kteří buď nějákým způsobem kazili hru nebo furt bezdůvodně zabíjeli a proto bych se chtěl stát adminem abych sklidnil tady ty hráče a dělal na serveru pořádek. Už nějáký ten pátek nahlašuji hráče do PP a myslím si že by bylo lepší kdyby provinilý dostal ban hned, než někdy kdy není na serveru. Každopádně bych chtěl hráčům zpříjemnit hru, pomáhat atp. Na jailbreaku už mám nahráno celkem dost (18d), moje denní aktivita na serveru je 1-2 hodiny. Myslím si, že bych se mohl stát pro Gamesites přínosem. Snažím se s adminy vycházet jak to jde.

Zkušenosti s CS:GO: Hru hraji celkově 2 roky, ovládám práci z konzolí atp. Na CSGO mám nahráno kolem 450 hodin, z toho mám na JB víc jak polovinu, Můj nejvyšší dosáhnutý rank byl Silver Elite Master, v tuhle chvíli kompetivní mod nehraji takže sem unranked. Dříve sem hrál Counterstrike 1.6 poté sem přešel na GO.

Případné poznámky: Chybami se člověk učí

Díky za věnovaný čas k přečtení žádosti !
nxs223
Mistr
Mistr

[Zamítnuto] Žádost o Administrátorské práva / JB