Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z]Zádost o post Admina.

Příspěvekod Bobsik123 » 26 úno 2020, 21:00

Ahoj týmhle bych si chtěl zažádat o Admin na Basebuilder.

Nick ve hře* Onion

Nick na fore* Bobsík123

Profil na fore*Bobsík123-u41534.html

Věk* Za 3 měsíce 17

Steam Nick* Onion

Steam ID* STEAM_0:1:459057028

Hlstats* http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... player=491

Nějaký bany nebo prohřešky* Par jsem jich mněl ale už jsem se stoho poučil a nic nedělam.

Něco o sobě* Ahoj jmenuju se Roman je mi 16 let pochazím z Karlovarského kraje přesně Karlovy Vary studuju školu v sokolově na kuchaře. Ve volném čase se učím nebo hraju hry jako je cs 1.6 chodím ven s kamarádama když něco dobré davaj v kinu tak zajdu do kina jezdím na skejtu už nakej ten patek :D. Jsem vtipnej člověk rád se směju rád čtu knihy. Hraju fotbal už přez 7 let chodím na hokej fandím HC energie Karlovy Vary.

Proč bys chtěl být Admin na GS* Tak chtěl jsem tu být už delší dobu Admin ale daval jsem tomu pruběh až ted přišel čas a žádam si ted. Myslím si že budu dobrej přinos do A-T jak ze skušenostma tak ze svojí osobou. A pak bych chtěl ještě omezit nadávky na osobu prostě všelijaké problemy.

Děkuju za čas věnovan teto žadosti a věřím že to dopadne dobře Onion.
Bobsik123
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

[Z]Zádost o post Admina.

od Rumcajz » 26 úno 2020, 21:00

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Zádost o post Admina.

Příspěvekod Twixx » 26 úno 2020, 21:57

Ahoj, celkovo na mňa pôsobíš pozitívne, avšak nájdu sa ešte nejaké tie chybičky, ktoré by si robiť nemal (reklama a občasné "oplácím"). Takisto ti chýbajú nahlásenia v pp, takže ak to naozaj myslíš vážne a chceš sa stať adminom, odporučil by som ti nahlásiť nejakých tých hriešnikov do porušenia pravidiel a vyvarovať sa spomínaným veciam.

Snaž sa splniť vyššie uvedené a o mesiac si môžeš požiadať znovu, nateraz tvoju žiadosť zamietam.

PS: Nabudúce bez tých farieb, dosť to ťahá oči :D