[Zamítnuto] Žádost o post Event Master

Příspěvekod Spagetta » 09 úno 2016, 12:22

Nick na serveru: Spagetta
Věk: 17
Originální MC: Ano mám
Primární server: Survival
VIP: Bohužel VIP zakoupeno nemám
Aktivita za týden: 3 - 4 Hodiny
Přestupky na Gamesites: Žádné, jsem zatím taková Tabula rasa ;)
Přestupky mimo Gamesites: No, nebudu vám lhát. Kdo si někdy nevyzkoušel nějaký ten x-ray, že? Vzpomínám si, jak jsem to poprvé spustil asi v roce 2011 na serveru Českej Pařan. Musím uznat, že to byla opravdu velká zábava. Ovšem za hloupost člověk platí a já dostal ban. Jednou jsem také dostal ban i na menším survival serveru, kde jsem se trochu pohádal s Adminem. Ale pozor, nebyla to hádka ve které padlo mnoho vulgárních slov, to ne. Ten Admin bohužel nevěděl základní příkaz jak vytvořit residenci. On se pak naštval a už to bylo - Ban.
Něco o sobě: Dobrá tedy, Jmenuji se Michal L. a bydlím v malé vesničce na Moravě. Je mi 17 let, jsem student Gymnázia Jana Amose Komenského. Za rok budu maturovat, takže to bude opravdu velká zábava. Minecraft Hraji už od verze 1.7.3 - to je ta verze kdy byly do hry přidány poprvé pistony. Takže už opravdu dlouho. Za tuhle dobrou várku let jsem nasbíral mnoho zkušeností. Zastával jsem post Admina, GM, Support, Helper a jednou take i Event Master - pravě tento post mi přirostl k srdci nejvíce. Jednou jsem dokonce byl i Adminem na serveru Minecore, což považuji za takový "vrchol" v Minecraft kariéře. Ale dlouho jsem tam nevydržel. Ono neustále odpovídat a pomáhat 100 lidem online je opravdu něco šíleného. Mezi mé koníčky patří hlavně detektoring (http://www.lovecpokladu.cz) a druhá světová válka.