• Stránka 1 z 1
[ZAMÍTNUTO]Žádost o práva BaseBuilder
Žádám o práva na Basebuilder serverech.
Nick ve hře: TaziK
Nick na fóru: TaziK
Věk: 16
Steam nick: TaziCz
Steam ID: STEAM_0:0:194488121
Profil: tazik-u53809.html
Hl. Stats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... ayer=46271
Nějaké bany, prohřešky: Žádný ban jsem nedostal, jsem klidný a snažím se vše řešit slušně, měl jsem pouze ban na JB k CT, ale to bylo jen kvůli tomu, že jsem přeslechl Simona a dal jsem FK.
Něco více o mně: Jmenuju se Jakub bydlím v Hradci Králové kde studuji na sportovním gymnáziu. Mezi mé koníčky patří sport, posilka a také počítačové hry. Counter Strike 1.6 hraji více než 4 roky a tento portál jsem objevil hned na začátku. Pokud by Vás ještě něco zajímalo, nemám problém cokoliv doplnit.

Proč bych chtěl Adminovat na GS: Asi jako každý Admin bych chtěl uklidnit a potrestat hráče, kteří nadávají nebo si pomáhají cheaty. Také bych rád pomohl s chodem portálu a ulehčit práci ostatním Adminům, protože vím, že se nedá být na serveru 24 hodin..
Děkuji Vám za hodnocení této žádosti, a doufám, že tu budou kladné ohlasy.
Nick ve hře: TaziK
Nick na fóru: TaziK
Věk: 16
Steam nick: TaziCz
Steam ID: STEAM_0:0:194488121
Profil: tazik-u53809.html
Hl. Stats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... ayer=46271
Nějaké bany, prohřešky: Žádný ban jsem nedostal, jsem klidný a snažím se vše řešit slušně, měl jsem pouze ban na JB k CT, ale to bylo jen kvůli tomu, že jsem přeslechl Simona a dal jsem FK.

Něco více o mně: Jmenuju se Jakub bydlím v Hradci Králové kde studuji na sportovním gymnáziu. Mezi mé koníčky patří sport, posilka a také počítačové hry. Counter Strike 1.6 hraji více než 4 roky a tento portál jsem objevil hned na začátku. Pokud by Vás ještě něco zajímalo, nemám problém cokoliv doplnit.