Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z] Žádost o práva / BB

Příspěvekod DZEFF » 22 led 2024, 18:44 VIP

Zdravím,

Chtěl bych si požádat o práva na server BaseBuilderNew.

Nick ve hře : .DZEFF^

Nick na fórum : DZEFF

Profil na fóre : dzeff-u28791.html

Věk 23, za 6 dnů mi bude 24. ročník (2000)

Steam nick : ✮ PRETTY S✗CKO ღ

Steam ID : STEAM_0:1:122859245

Hlstats : https://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/ ... ayer=81579

Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Žádné bany bych neměl mít, pouze RB, když jsem chvíli neplnit za ZM, ale už se to neopakovalo.

Zdravím, jmenuji se Tomáš, bude mi tento měsíc 24 let, dříve jsem studoval elektrikáře, ale jelikož to nebyl můj šálek kávy, tak jsem studium ukončil, a začal jsem se věnovat věcem co mě baví, začal jsem nejdřív jako číšník, ale pak po koroně, jsem si trouchnul nastoupti na msíto kuchaře, a doteď jím jsem. Vačil jsem často na horách na znamých hotelech, Savoy, Farma, momentál jsem jakošefkuchař.
Můj zbylý čas venuji do fitka, či věnování se rodině, ale vždy večer mam volný čas, tak chodím hrát CS 1.6, jako takovou nostalgickou a odreagovatelnou hrou, ale jelikož jsou tam hráči kteří si honí eqo, a povyššují se, což dřív nebylo, tak mě to mrzí, a chtěl bych tomu udat řád.

Prečo by som chcel na GS adminovať? : V minulosti jsem zde byl admin od roku 2013-2015
Na Call of duty, Base builder, Knife, dokonce jsem měl i Práva 3, na teamspeaku.
Jelikož mě tento mod baví, ale většina hráčů Vám spíše tento mod tak znechutí, že už se nechcete vracet zptáky, chtěl bych tam udat nějaký řád, aby se lidé k sobě chovali s pokorou a uctou, a né jako někdo kdo příjde z práce nas.. Jelikož mam zkušeností, a znám tu hráče z ery 2013.

Děkuji Vám za přečtení, a brzkému vyhodnocení, přejí hezký zbytek dne,a uspěchu v zivotě.

DZEFF.
EX ADMIN 1.6
OLD BUT GOLD

Obrázek
Uživatelský avatar
DZEFF
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 94
Registrován: 26 dub 2014, 13:34

[Z] Žádost o práva / BB