Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

Žádost o práva / Jailbreak

Příspěvekod Larken » 25 úno 2017, 18:31 VIP

Název sekce : Jailbreak
Zdravím chtěl bych požádat o práva na sekci Jailbreak.
Nick ve hře : Larken
Nick na fore M4Chicken
Profil na fore : m4chicken-u51983.html
Věk Je mi 13 let ale mám hotovou akademii.
Steam Nick Larken
Steam ID 228 STEAM_0:1:72609678 0 00:15 11 0
HLstats http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=1948
Bany na GS nebo jiný portal Tak na gamesites mam 5 bany a to za spam ale smajlos napsal za nadávky i když jsem spamoval.Pak mám ještě jeden ban za za spam(Nadávky) .Ban za FK. Neschopnost CT. Bugování do TXT. Bany jsem dostal pod jménem *M4*Chicken a pod Larken. Ale své chyby jsem si uvedomil a ponaučil
Něco o sobě Tak je mi 13 let, jmenuju se Honza, bydlím v Praze. Od malička mám postizení "vývojová dyzfaze " Takže mám hlas na 7 letého kluka a díky tomu neumím nějaké slovíčko říct, kvůli tomu mám taky problém s čestinou. Studuji normálne na základní škole zatím uspesne 7 rokem. Mé koničky jsou hraní basket, jezdení na kole, a samozřejmě taky hraní counter strike 1.6 JB. Nejčasteji hraju na JB5. Starám se o 2 psi, kocoura a králíka. Také si občas zahraju CS:GO. Už sedum let jsem nestastne zamilován do mé kamarádky ale má kluka takže "FRIENDZONE " Hold život není fér :D No nic vrátim se k tématu. JB jsem už hrál když jsem byl mladší ale přestal jsem ho hrát kvůli tomu že mi přestal fungovat Counter strike. Ted ho hraju kazdý den a ponaučuju hráče když udelaj chybu.
Proč bych chtěl na GS adminovat? No chtěl bych pomáhat a nějak přispět GS, moc se mi nelíbí když hráč někdy poruší pravidla, no chci aby se zas vrátila spravedlnosti a chci k tomu nějak pomoc.
„Život je příběh vyprávěný blbcem.“ William Shakespeare.

12.1 Akademik 2017
21.2 Akademik+ 2017

1.5 Admin 2017 - 10.3 2018 :)
Larken
Mistr
Mistr

Žádost o práva / Jailbreak

od Rumcajz » 25 úno 2017, 18:31

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz