• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté]Žádost o práva na JailBreak servery
Ahoj, rád bych si požádal o práva na JailBreak.
Nick ve hře: ^pEso*
Steam nick: ^pEso*
Nick na fóru: sockacz123
Odkaz na profil: sockacz123-u59264.html
Věk: 16
Steam ID: STEAM_0:1:244312338
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... yer=309118
Nějaké bany, nebo prohřešky ( GS, jiný portál ): Ano o tom nepochybuji. Ale většinu banů jsem dostal jak jsem to začal hrát poprvé a neznal jsem Jailbreak pravidla. Teď už vím
Něco o sebe: Ahoj, jmenuji se Radek. Je mi 16 let a studuji na Střední škole Technické a Dopravní v Ostravě Vítkovicích na maturitním oboru Autotronik. Mezi mé velké koníčky patří rybaření a fandění Baníku Ostrava ve fotbalu
Rád hraji CS 1.6
Proč bych se měl stát na Gamesites adminem: Vždy mě štvala arogantnost lidí na serverech, neznalost pravidel, účelné poškozování portálu. Ne málokrát jsem se setkal s lidmi co měli nebo mají AB,SH,WH a další nesmyslné "číty".
Díky za odpověď ať už v kladnou nebo negativní
^pEso*
Nick ve hře: ^pEso*
Steam nick: ^pEso*
Nick na fóru: sockacz123
Odkaz na profil: sockacz123-u59264.html
Věk: 16
Steam ID: STEAM_0:1:244312338
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... yer=309118
Nějaké bany, nebo prohřešky ( GS, jiný portál ): Ano o tom nepochybuji. Ale většinu banů jsem dostal jak jsem to začal hrát poprvé a neznal jsem Jailbreak pravidla. Teď už vím

Něco o sebe: Ahoj, jmenuji se Radek. Je mi 16 let a studuji na Střední škole Technické a Dopravní v Ostravě Vítkovicích na maturitním oboru Autotronik. Mezi mé velké koníčky patří rybaření a fandění Baníku Ostrava ve fotbalu

Proč bych se měl stát na Gamesites adminem: Vždy mě štvala arogantnost lidí na serverech, neznalost pravidel, účelné poškozování portálu. Ne málokrát jsem se setkal s lidmi co měli nebo mají AB,SH,WH a další nesmyslné "číty".
Díky za odpověď ať už v kladnou nebo negativní

^pEso*
Thanks <3
-
CHzB - Mistr
[Zamietnuté]Žádost o práva na JailBreak servery