• Stránka 1 z 1
[Z] Žádost o práva na JB 2
Dobry den, rád by som požiadal o admin práva na jb
Nick v hre : Nobody
Nick na fóre : Nobody18
Profil na fóre : nobody18-u79292.html
Vek : 18
Steam nick : Nobody
Steam ID : STEAM_0:1:712674072
Hlstats : https://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/ ... yer=110044
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Ano nějaké bany jsem dostal ve minulosti / a je mi toho líto
Něco o sebe: Ahoj jmenují se Pavel je mi 18 studuji odbor eletrikář cs jsem zapnul po 5 létech chtěl jsem si zapomínat na můji oblíbenou hru.
Preč by som chcel na GS adminovať? : Rád bych pomáhal členům GS nebo hráčům jak jsem to zapnul po 5 létech tak jsem viděl ze některý hráči porušují pravidla a některý hráči neumí chovat ke hráčům, a rád bych pomáhal členům a i hráčům aby se tohle nemuselo dít
Přeji vám zbytek hezkého dně, děkuju za váš čas
Nick v hre : Nobody
Nick na fóre : Nobody18
Profil na fóre : nobody18-u79292.html
Vek : 18
Steam nick : Nobody
Steam ID : STEAM_0:1:712674072
Hlstats : https://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/ ... yer=110044
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Ano nějaké bany jsem dostal ve minulosti / a je mi toho líto
Něco o sebe: Ahoj jmenují se Pavel je mi 18 studuji odbor eletrikář cs jsem zapnul po 5 létech chtěl jsem si zapomínat na můji oblíbenou hru.
Preč by som chcel na GS adminovať? : Rád bych pomáhal členům GS nebo hráčům jak jsem to zapnul po 5 létech tak jsem viděl ze některý hráči porušují pravidla a některý hráči neumí chovat ke hráčům, a rád bych pomáhal členům a i hráčům aby se tohle nemuselo dít
Přeji vám zbytek hezkého dně, děkuju za váš čas
Po 5letech jsem to zapnul xD
- Nobody18
- Kolemjdoucí
[Z] Žádost o práva na JB 2
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: Žádost o práva na JB 2
Žiadne nahlásenia v PP, žiadosť ako prvý príspevok na fóre a necelé 4 hodiny odohrané na serveri.. Takto to nepôjde.
Aktívne hraj na serveri, nahlasuj hráčov do PP a o mesiac to môžeš skúsiť znovu.
Zamietnuté.