Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z] Žádost o práva na Jb Servery

Příspěvekod NohomoBeLiked » 16 led 2024, 21:51

Zdravím, po X Měsíční pauze, kdy jsem si žádal o práva na Zm serverech, bych si rád požádal o práva znovu, ale na Jb Serverech.

Nick ingame: Poukyy

Nick na forku: NohomoBeliked

Odkaz na Profil: https://nohomobeliked-u68569.html

Věk: 21

Steam nick: Poukyy

Steam ID: STEAM_0:0:728090954 , https://steamcommunity.com/id/Poukyy/

Hlstats: https://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/hlstats.php?mode=playerinfo&player=114940

Bany nebo jiné: V minulosti toho bylo dost, teď poslední ban, který byl neoprávněný.

Něco o sobě: Stále pracuju jako Elektrikář, hraju hry a investuju.

Proč chcu práva: Zalíbil se mi přístup pár adminů k hráčům, především nováčkům, jelikož dřív jsem zde viděl, pár situací, kde velmi mladý klučina neuměl moc dobře simonovat, ale snažil se a hned s ním Admin grabem prásknul o zem a ani mu nevysvětlil co udělal špatně a dostal ban, poté se už nenapojil.
Dnes a denně vidím přístup takový, že Admin do toho vleze, vysvětlí co je špatně, popřípadě pozastaví hru a lépe se na to kouká i jako hráč, který je připojen na server. Rád bych taky takhle pomáhal, jenže bohužel jako normální hráč bez práv si mohu požádat o Mikrofon, který buď ignorují a nebo ho neumí dát. Vyhnuli by se tak případnému nahlášení do PP a následujícímu banu. Hlavně jsem hodně aktivní a nahlašuju aktivně do PP.

V poslední řadě bych se chtěl vyjádřit k banu, který byl uznán jako Neoprávněný ban. Chtěl bych se tímto omluvit Adminovi, který mi ban dal, že jsem poté na něj vystartoval, jelikož jsem si byl jistý, že jsem nic neporušil a v tu chvíli mě to opravdu hodně naštvalo.

Koukám se na žádosti a nemohl jsem si nevšimnou žádost, ve které hráč urážel nějakého admina, když nebyl na serveru, nejsem si vůbec jistý, abych řekl pravdu, jestli jsem o nějakém adminovi psal něco hnusného. Když tak se předem omlouvám.