Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamietnuté]Žádost o práva na JB.

Příspěvekod kensi » 09 črc 2020, 19:10

Ahoj!

chtěl bych požádat o práva na serverech JB.

Nick v hře : [falat]kensi

Nick na fóru : kensi

Profil na fóru : kensi-u69337.html

Věk : 19

Steam nick : Kens1

Steam ID : STEAM_0:0:423217964

Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/h ... ayer=34574

Nějaké bany nebo prohřešky ( GS, jiný portál ): Ano, dostal jsem pár lehčích banů, třeba za nadávky, dostal jsem par větších banů, neříkám, že je to omluva, ale dříve jsem byl dítě a bylo hrozně funny si myslet, že budu frajer co se vyhne všem problémům,ale už jsem konečně aspoň trochu vyspěl a z těch chyb se poučil a hraji dále dle určených pravidel.

Něco o sobě : Jinak teda ahoj, jmenuju se Eda, bydlím kousek od Prahy a studuju. Hodně často jsem oddaný sportu thajský box, fotbal, ježdění na kole. Rád také chodím ven s přáteli, s pejskem a aspoň jednou denně si skočím zahrát JailBreak abych zůstal v obraze.

Proč by jsem chtěl na GS adminovat? : Rád bych byl součástí skupiny, která drží servery JB v chodu, protože si myslím, že přesně jeden z většiny důvodů, proč lidi chodí nebo se vrací na CS 1.6, je kvůli serverům JailBreak.

Děkuju vám za čas, který vynaložíte na čtení této žádosti a přeju hezký zbytek dne! S pozdravem [falat]kensi!
kensi
Amatér
Amatér

[Zamietnuté]Žádost o práva na JB.

od Rumcajz » 09 črc 2020, 19:10

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Žádost o práva na JB.

Příspěvekod Knedlajs » 10 črc 2020, 17:05 VIP

Prvý príspevok na fórku a hneď žiadosť? To neveští nič dobré.

Prešiel som si tvoj chat. Zapracuj na svojom vyjadrovaní a o mesiac to môžeš skúsiť znovu. Nabudúce ale dodaj správny HLSTATS.

P.S.:
2020-06-30 03:30:05 hele cemente, jak moc byl knedlajs zlej u testu na adminaM. Gamesites.cz ^JailBreak #2 jail_anka_v1

Moc zlej. Fakt moc zlej. ;)

Zamietnuté.
Knedlajs
Spamer Veterán
Spamer Veterán