Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] Žádost o práva na Knife sekci

Příspěvekod Preparatoris1 » 24 srp 2017, 12:27

Ahoj všichni,

jmenuji se Preparator 1 a chtěl bych zažádat o práva na Knife serverech.
___________________________________________________________________________________________________________

Nick ve hře: Preparator 1 (Oficiální, ale nicky střídám)

Nick na fórku: Preparatoris1

Můj profil na fórku : ucp.php

Můj věk : 16

Nick na steamu : Preparator 1

Steam ID : STEAM_0:0:90550662

Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65538/ ... ayer=23949
_____________________________________________________________________________________________________________

Bany: Na knifu žádné, akorát si vzpomínám na JB tam jeden z nevědomosti (bugování - barevný nick) a jeden za afk u ct

Info o mě: Ahoj, jsem Michal, mám rád přírodu, jídlo a samozřejmě csko. Studuju gympl a nebaví mě hackeři na knifu.

Proč bych měl být admin ? : Jde vidět, že je na knifu spousta hackerů a sám jsem se podílel na jejich zabanování (16 hackerů) někteří administrátoři mohou dosvědčit, je ale stále vidět, že karma s excim to moc nestíhají, tak tam těch hackrů je stále dost. Jsem online prakticky každej den, takže nemám problém téměř kdykoliv zajít na server a zabanovat dotyčného.

Moje nedostatky ? : Jediné co vidím za problém je spam v chatě (samozřejmě neúmyslný), protože přepínám mezi cfg na gs a klasickým, ale to už se objevovat nebude, protože tento bind na tyto hlášky odstraním. Chování by mělo být v pořádku.

Děkuji za přečtení této žádosti a doufám, že to dobře dopadne.
Obrázek
Preparatoris1
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

[Zamítnuto] Žádost o práva na Knife sekci

od Rumcajz » 24 srp 2017, 12:27

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Žádost o práva na Knife sekci

Příspěvekod Forst » 25 srp 2017, 20:07