Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[z] Žádost o práva na Public#1

Příspěvekod Nejmen » 04 led 2020, 12:25 VIP

- Dobrý den, rád bych si požádal o práva na serveru Public#1.

- Jméno ve hře : Dyo

- Jméno na forum : Nejmen

- Věk : 21 let

- Profil na Forum : nejmen-u67162.html

- Hlstats : hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hlstats.php?mode=playerinfo&player=663606

- Steam ID : STEAM_0:1:518793135

- Steam Nick : Dyo

- Bany a Prohřešky : Jsem slušný hráč, co si chce zahrát jen. Žádné napomenutí nebo bany jsem nedostal.

- Něco o sobě : Ahoj, jmenuji se Marek, je mi 21 let a pocházím z Brna. Jsem už pracující člověk, ale pokaždé jak přijdu z práce jsem aktivni každý den. Jsem schopný trávit furt na csku a zvlášt na vašem serveru Public#1 zakoupil jsem si tam i EVIP aby se mi lépe hrálo. Jsem vyučený strojař, ale pracuji jako Elektrikář, dělám křižovatky a VO po celém Brně.

- Proč žádám o práva? : Je to však kvůli tomu, že spousta lidi neplní povinnosti jak u CT (Defus) tak i u T (Plant). Chci dohlížet na vývoj té celé hry a zlepšovat nebo napomínat a pokud však neuposlechně tak BAN, když mohu jsem ve SPECT a sleduji hráče co se mi nelíbí jejich styl hry a většinou zavolám ADMINA ( CyberMole / Summertime Madness ). Tyhle adminy mám na STEAM a většinou jím píšu když jsou aktivní.

- s Pozdravem Marek ( Dyo ).
-Ovšem chápu moje účast na FORUM je mizerná, ale co mohu slíbit, že se to zlepší.
Čím je život těžší, tím je hezčí.

ADMIN ( 6.2.2020 )
Nejmen
Pokročilý
Pokročilý

[z] Žádost o práva na Public#1

od Rumcajz » 04 led 2020, 12:25

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Žádost o práva na Public#1

Příspěvekod useless » 04 led 2020, 12:45 VIP

Nejmen píše:Jsem slušný hráč, co si chce zahrát jen. Žádné napomenutí nebo bany jsem nedostal.

Proc lzes?
https://banlist..../ban_details.php?bid=272283
http://fd..../upload/18-10-2019-18-12-08-xtr23498.jpg