• Stránka 1 z 1
[JailBreak] Žádost o práva :)
Nazov: JailBreak / DA EZ^ L3RyS
Zdravím, rád bych si požádal o práva na JailBreak serverech
Nick v hre : [P]sycho.:!
Nick na fóre : BlackRipper
Profil na fóre : habs-u41534.html
Vek : 17
Steam nick : [P]sycho.:!
Steam ID : STEAM_0:0:151783654
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hl ... yer=986127
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Ano nějaké bany mám "nikdo není dokonalý", ale ponaučil jsem se že problémy je zbytečné vyvolávat.
Niečo o sebe : Ahoj, volám sa Mišo mám vychodené miestne gýmnázium. Momentálne som zamestnaný v rodinnom podniku. Vo voľnom čase navštevujem divadlo, pozriem si kvalitný film, študujem literatúru, chodím von s priateľmi a v neposlednom rade si zahrám CS.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Rád bych pomohl portálu gamestites od banování všech cheaterů aby bylo vše v pořádku a abych byl přínosem pro gamesites.
Ďekuju za váš věnovaný čas
, a přeji pěkný den 
Zdravím, rád bych si požádal o práva na JailBreak serverech
Nick v hre : [P]sycho.:!

Nick na fóre : BlackRipper
Profil na fóre : habs-u41534.html
Vek : 17
Steam nick : [P]sycho.:!

Steam ID : STEAM_0:0:151783654
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hl ... yer=986127
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Ano nějaké bany mám "nikdo není dokonalý", ale ponaučil jsem se že problémy je zbytečné vyvolávat.
Niečo o sebe : Ahoj, volám sa Mišo mám vychodené miestne gýmnázium. Momentálne som zamestnaný v rodinnom podniku. Vo voľnom čase navštevujem divadlo, pozriem si kvalitný film, študujem literatúru, chodím von s priateľmi a v neposlednom rade si zahrám CS.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Rád bych pomohl portálu gamestites od banování všech cheaterů aby bylo vše v pořádku a abych byl přínosem pro gamesites.
Ďekuju za váš věnovaný čas

Vím že nejsem ten HODNÝ, ale každý dělá CHYBY

- BlackRipper
- Kolemjdoucí
[JailBreak] Žádost o práva :)
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot