• Stránka 1 z 1
[Z]Žádost o práva
Nazev: Jailbreak/ Marketa
Ahoj, rád bych požádal o admin práva na Jailbreak
Nick v hre : Marketa
Nick na fóru: AliA
Profil na fóre: ucp.php
Vek : 20
Steam nick : Takatabro
Steam ID : STEAM_0:0:457683916
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hl ... yer=615437
Nejaké bany, prohřešky: Ano, před pár lety jsem dostal nějaký ten ban za nadávky, a FK, jenže to jsem neznal ještě tolik pravidla.
Neco o mně: Ahoj, jmenuju se Honza studuju Vyšší odbornou a střední školu zdravotnickou a sociální v Ústí nad Orlicí. Ve volném čase hraju fotbal, rád cestuju, objevuju nové kultury po celém světě, , chodím ven s přáteli, ale většinu času trávím tu na CSku. Jsem každý den aktivní, a to je další důvod, proč bych zrovna já měl být adminem
Proč bych chtěl na GS adminovat?: Jak jsem již zmiňoval, jsem velice aktivní, rád se doučím věci, které neznám, a vezmu si z toho ponaučení, a nemám rád nespravedlnost.
Velmi děkuju za věnování času pro přečtení mé žádosti.
Těším se na další hraní, pěkný den.
NOT FOR MEME XD
Ahoj, rád bych požádal o admin práva na Jailbreak
Nick v hre : Marketa
Nick na fóru: AliA
Profil na fóre: ucp.php
Vek : 20
Steam nick : Takatabro
Steam ID : STEAM_0:0:457683916
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hl ... yer=615437
Nejaké bany, prohřešky: Ano, před pár lety jsem dostal nějaký ten ban za nadávky, a FK, jenže to jsem neznal ještě tolik pravidla.
Neco o mně: Ahoj, jmenuju se Honza studuju Vyšší odbornou a střední školu zdravotnickou a sociální v Ústí nad Orlicí. Ve volném čase hraju fotbal, rád cestuju, objevuju nové kultury po celém světě, , chodím ven s přáteli, ale většinu času trávím tu na CSku. Jsem každý den aktivní, a to je další důvod, proč bych zrovna já měl být adminem
Proč bych chtěl na GS adminovat?: Jak jsem již zmiňoval, jsem velice aktivní, rád se doučím věci, které neznám, a vezmu si z toho ponaučení, a nemám rád nespravedlnost.
Velmi děkuju za věnování času pro přečtení mé žádosti.