• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] Žádost o práva
Nick na serveru: ✪ Razii
SID: STEAM_0:0:487282165
Sekce, na které chci práva: 1v1 arena #1, 1v1 arena #2
Věk: 17
Mé HlStats:
Bany, které jsem dostal: žádný ban jsem nikdy neměl
Něco o mně: Zdravím, jmenuji se Jakub Novák, bydlím v Telči a studuji ekonomickou školu.
Proč právě já: Na 1v1 servery chodím pravidelně a často tam potkávám cheatery, byl bych rád, kdyby jsem mohl na tyto servery dohlížet aby se nemluvilo vulgárně a nikdo neměl program třetí strany.
Zkušenosti s CS:GO: Měl jsem ůčet na kterém jsem měl +-2000 hodin ale byl mi odcizen, na tomto ůčtu mám přes 800h a můj rank je Global Elite.
Případné poznámky: Nejsou potřeba
SID: STEAM_0:0:487282165
Sekce, na které chci práva: 1v1 arena #1, 1v1 arena #2
Věk: 17
Mé HlStats:
Bany, které jsem dostal: žádný ban jsem nikdy neměl
Něco o mně: Zdravím, jmenuji se Jakub Novák, bydlím v Telči a studuji ekonomickou školu.
Proč právě já: Na 1v1 servery chodím pravidelně a často tam potkávám cheatery, byl bych rád, kdyby jsem mohl na tyto servery dohlížet aby se nemluvilo vulgárně a nikdo neměl program třetí strany.
Zkušenosti s CS:GO: Měl jsem ůčet na kterém jsem měl +-2000 hodin ale byl mi odcizen, na tomto ůčtu mám přes 800h a můj rank je Global Elite.
Případné poznámky: Nejsou potřeba
- Razii12
- Kolemjdoucí
[Zamítnuto] Žádost o práva
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: Žádost o práva
Omlouvám se, zapomněl jsem na toto. http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_187068 ... ayer=78473
- Razii12
- Kolemjdoucí
Re: Žádost o práva
Ahoj,
hned co se mi nelibí, že tvůj první příspěvek je žádost o práva. Na žádosti sis nedal ani moc záležet, navíc jsi zapomněl nahlásit 5 hříšníku do PP, aby jsi splnil podmínky pro přijetí z těchto důvodu musím tvoji žádost zamítnout. Za měsíc si můžeš zkusit požádat znovu, ale dej si trochu záležet na žádosti a splň podmínky pro přijetí.
Zamítnuto.