Příspěvků: 41
• Stránka 3 z 3 • 1, 2, 3
Re: Zaujímavosti
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: Zaujímavosti
Viete, že? Vystavovanie slnku minerálnych a ďalších nealko nápojov v horúcich dňoch sa podpisuje pod kontaminácie výluhov z plastu a podporuje aj nadmerné množenie vo vode prirodzene prítomných baktérií?
Neviete.
Neviete.
Ceehisek je cheaterská mr*ka
Bývalý CS 1.6 CTF admin
Bývalý TF2 server admin
TF2 veterán
Bývalý CS 1.6 CTF admin
Bývalý TF2 server admin
TF2 veterán
-
Rage - Mistr
- Příspěvky: 542
- Registrován: 24 led 2013, 13:38
- Bydliště: Slovenská republika, Bratislava
Re: Zaujímavosti
Rage píše:Viete, že? Vystavovanie slnku minerálnych a ďalších nealko nápojov v horúcich dňoch sa podpisuje pod kontaminácie výluhov z plastu a podporuje aj nadmerné množenie vo vode prirodzene prítomných baktérií?
Neviete.
Už to vím.
-
Maiky - Mistr
- Příspěvky: 520
- Registrován: 11 úno 2013, 16:49
Re: Zaujímavosti
Čo si myslíte o Robertovi a Jurajovi?
Robert: inteligentný – zručný – impulzívny – kritický – tvrdohlavý – závistlivý
Juraj: závistlivý – tvrdohlavý – kritický – impulzívny – zručný – inteligentný
Vo všeobecnosti získa Robert omnoho viac sympatií; prvé slová totiž ovplyvňujú vnímanie nasledujúcich. Tvrdohlavosť inteligentných ľudí býva vnímaná ako nezávislosť a odhodlanosť, inteligencia u závistlivej a tvrdohlavej osoby býva považovaná za nebezpečnú.
Ľudí spoznávate v rôznych náladách: môžu byť rozrušení, nervózni, pod tlakom, alebo bezstarostní, veselí či vtipkujúci. Aj vy prejavujete škálu emócií a správania v závislosti na rôznych faktoroch. Možno ste neurobili dobrý dojem, pretože vás veľmi bolel zub, avšak obraz, aký má o vás dotyčný človek, je už ovplyvnený.
Študenti môžu tento efekt pocítiť v prípade hodnotenia svojej práce pedagógmi. Daniel Kahneman popisuje svoju vlastnú skúsenosť s halo efektom pri hodnotení esejí:
„…Vzal som celý súbor študentovych esejí, čítal ich rad radom a postupne ich hodnotil. Vypočítal som celkovú známku a pokračoval na ďalšieho študenta. Všimol som si, že hodnotenie esejí každého súboru bolo veľmi jednotvárne. Začal som mať podozrenie, že moje hodnotenie podlieha halo efektu a že prvá esej, ktorú som ohodnotil, mala značný vplyv na celkovú známku… Bol tu vážny problém s mojim spôsobom práce. Ak študent napísal dve eseje, jednu dobrú a jednu slabú, skončil by som pri inej známke v závislosti na tom, ktorú by som dostal do rúk ako prvú.“
Branding bias – pobite sa kvôli značke
Branding je preferencia určitej značky tovaru. Prejavovať sa môže extrémnym vyzdvihovaním jednej značky voči inej bez ohľadu na relevantnosť takého konania. Môže ísť aj o akýsi kultúrny aspekt sociálnej konformity „patrím do komunity užívateľov značky XY“.
Branding halo efektom vzniká skúsenosťou s tovarom daného výrobcu:
Kúpili ste si rádio, ktoré vám vydržalo dlhé roky; dobré skúsenosti vo vás vytvoria preferenciu (kotvu) pre elektroniku podobného typu a značky, pri ďalšom nákupe.
Omyl vyplýva z malej vzorky „testovaného“ tovaru, keďže si nekupujete tisíc rádií, nemôžete korektne ohodnotiť kvalitu výrobcu. Princíp sa ľahšie predstaví na situácii, keď si kúpite tovar propagovanej značky, ktorý sa vám kazí. Možno narazíte na dva typy tovaru tej istej značky, ktoré vo vás vyvolajú sklamanie. Bez ohľadu na to, že ide stále o malú vzorku a výrobca môže vo všeobecnosti ponúkať kvalitný tovar (alebo v opačnom prípade nekvalitný), sa váš dojem zmení.
Prehnanou ukážkou Brandingu je prezentovaná nevraživosť zástancov určitých značiek voči iným, nevyplývajúca z racionálneho hodnotenia, ale fiktívneho sociálneho statusu či pohodlnosti. Branding sa v tomto podobá na kultúrnu, politickú a ideologickú nevraživosť voči ľuďom, ktorých z hľadiska vlastného presvedčenia považujete apriori za menejcenných len preto, že nemajú rovnaký názor ako vy.
Robert: inteligentný – zručný – impulzívny – kritický – tvrdohlavý – závistlivý
Juraj: závistlivý – tvrdohlavý – kritický – impulzívny – zručný – inteligentný
Vo všeobecnosti získa Robert omnoho viac sympatií; prvé slová totiž ovplyvňujú vnímanie nasledujúcich. Tvrdohlavosť inteligentných ľudí býva vnímaná ako nezávislosť a odhodlanosť, inteligencia u závistlivej a tvrdohlavej osoby býva považovaná za nebezpečnú.
Ľudí spoznávate v rôznych náladách: môžu byť rozrušení, nervózni, pod tlakom, alebo bezstarostní, veselí či vtipkujúci. Aj vy prejavujete škálu emócií a správania v závislosti na rôznych faktoroch. Možno ste neurobili dobrý dojem, pretože vás veľmi bolel zub, avšak obraz, aký má o vás dotyčný človek, je už ovplyvnený.
Študenti môžu tento efekt pocítiť v prípade hodnotenia svojej práce pedagógmi. Daniel Kahneman popisuje svoju vlastnú skúsenosť s halo efektom pri hodnotení esejí:
„…Vzal som celý súbor študentovych esejí, čítal ich rad radom a postupne ich hodnotil. Vypočítal som celkovú známku a pokračoval na ďalšieho študenta. Všimol som si, že hodnotenie esejí každého súboru bolo veľmi jednotvárne. Začal som mať podozrenie, že moje hodnotenie podlieha halo efektu a že prvá esej, ktorú som ohodnotil, mala značný vplyv na celkovú známku… Bol tu vážny problém s mojim spôsobom práce. Ak študent napísal dve eseje, jednu dobrú a jednu slabú, skončil by som pri inej známke v závislosti na tom, ktorú by som dostal do rúk ako prvú.“
Branding bias – pobite sa kvôli značke
Branding je preferencia určitej značky tovaru. Prejavovať sa môže extrémnym vyzdvihovaním jednej značky voči inej bez ohľadu na relevantnosť takého konania. Môže ísť aj o akýsi kultúrny aspekt sociálnej konformity „patrím do komunity užívateľov značky XY“.
Branding halo efektom vzniká skúsenosťou s tovarom daného výrobcu:
Kúpili ste si rádio, ktoré vám vydržalo dlhé roky; dobré skúsenosti vo vás vytvoria preferenciu (kotvu) pre elektroniku podobného typu a značky, pri ďalšom nákupe.
Omyl vyplýva z malej vzorky „testovaného“ tovaru, keďže si nekupujete tisíc rádií, nemôžete korektne ohodnotiť kvalitu výrobcu. Princíp sa ľahšie predstaví na situácii, keď si kúpite tovar propagovanej značky, ktorý sa vám kazí. Možno narazíte na dva typy tovaru tej istej značky, ktoré vo vás vyvolajú sklamanie. Bez ohľadu na to, že ide stále o malú vzorku a výrobca môže vo všeobecnosti ponúkať kvalitný tovar (alebo v opačnom prípade nekvalitný), sa váš dojem zmení.
Prehnanou ukážkou Brandingu je prezentovaná nevraživosť zástancov určitých značiek voči iným, nevyplývajúca z racionálneho hodnotenia, ale fiktívneho sociálneho statusu či pohodlnosti. Branding sa v tomto podobá na kultúrnu, politickú a ideologickú nevraživosť voči ľuďom, ktorých z hľadiska vlastného presvedčenia považujete apriori za menejcenných len preto, že nemajú rovnaký názor ako vy.
-
Hoover - Spamer
- Příspěvky: 1894
- Registrován: 28 led 2013, 21:29
Re: Zaujímavosti
HooveR píše:andino píše:Miki píše:Poslech hudby zlepšuje trávení.
Tak toti ma teda dost zaujalo.. som milovnik hudby ale nevsimol som si ze by mi to pomahalo v traveni..
A ja že prečo som taký chudý








admin since 15.7.2013
Bývalý HLSA
Bývalý HLSA
-
FALLEN - CS 1.6 Admin
- Příspěvky: 1828
- Registrován: 15 kvě 2013, 03:36
Re: Zaujímavosti
Víte, že jsem porno herec?
-
Hambovi - Zkušený
- Příspěvky: 196
- Registrován: 26 led 2013, 09:33
Re: Zaujímavosti
Hambovi píše:Víte, že jsem porno herec?
Davaj video

-
Hoover - Spamer
- Příspěvky: 1894
- Registrován: 28 led 2013, 21:29
Re: Zaujímavosti
rom se prej až dostal k poilici:D
-
skywow - Drbna
- Příspěvky: 249
- Registrován: 10 led 2014, 20:10
- Bydliště: Chomutov
Re: Zaujímavosti
Hambovi píše:Víte, že jsem porno herec?
Nechtěl si napsat "víte,že jsem herec v pohádkách ?":D
-
Maiky - Mistr
- Příspěvky: 520
- Registrován: 11 úno 2013, 16:49
Re: Zaujímavosti
V jedné Americké restauraci mají zákazníci rezervaci na 10 let dopředu:-D
-
skywow - Drbna
- Příspěvky: 249
- Registrován: 10 led 2014, 20:10
- Bydliště: Chomutov
Příspěvků: 41
• Stránka 3 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků