• Stránka 1 z 1
Zdravím, chcel by som sa stať minecraft adminom :)
Zdravím, chcel by som sa stať minecraft adminom 
1. Vek:Je mi 18 let a 3 měsíce
2. Nick v hre:Motorobot
3. Originálny MC:Během toho týdne budu kupovat abych splnil podmíku
4. Server kde chcete práva:Skyblock
5. Denná aktivita:Hraju neustále i 7až8 hodin denně
6. Priestupky na gamesites:doufám že žádné nemám snažím se být vzorem
7. Priestupky mimo gamesites:nemám jsem slušný občan ČR
8. Niečo o mne (minimálne 20 slov):Už jsem díky bohu plnoletý takže mohu většinu vecí již dělat sám ,jinak jsem normální člověk je se mnou zábava a normální pokec.Mám rád spravedlnost nebojím se mluvit to považuji za své velké plus.Můj zatím krátky život prožívám n plno Miluji veteránské motorky značky JAWA sám mám 2 jinak miluju rybaření a hraní pc her převážne minecraftu.Omlouvám se za překlepy jsem zvyklý psát rychle ze školy.Jinak studuji 3.ročník střední školy elektrotechnické >>obor:Mechanik elektrotechnik slaboproudých a silnoproudých zařízení co jinak víc psát bych se upsal jsem konikativní takže se mě můžete optat na teamspeaku
9. Prečo práve ja mám byť adminom (minimálne 50 slov):S administrativou mám již 3 roky zkušeností měl jsem i server a vím s jakým přístupem mám k hráčům přistupovat a jak se knim chovat. Jsem spravedlivý a NEJSEM typ který rozdává bany za každou pitomost vše dokážu řešit s chladnou hlavou.Příkazy znám je potřeba si je přpomenout už jsem nebyl půl roku aktivním adminem
ale stím nemám problém snam mě mezi váš skvělý kolektiv vezmete a přesvědčíte se o mých schopnostech doufám že se ve mě nesklamete
Díky že jste měli trpělivost a dočetli jste se konce máte skvělé servery a proto jsem si zakoupl i vip a jiné výhody abych vás podpořil moc díky budu se těšit na vaši odpověd Hezký den přeje Marek Hořínek

1. Vek:Je mi 18 let a 3 měsíce
2. Nick v hre:Motorobot
3. Originálny MC:Během toho týdne budu kupovat abych splnil podmíku
4. Server kde chcete práva:Skyblock