• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté] Žiadosť o admina na DD2
Nick na serveru: ThatAJ
SID: STEAM_0:1:121789455
Sekce, na které chci práva: Dust 2 Only
Věk: 20
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_187068 ... yer=156095
Bany, které jsem dostal: Žiadné
Něco o mně: Volajte ma Andy alebo AJ. Mám 20 rokov a som študent MUNI. Občas hrám CSGO a mám nahraných viac ako 3500 hodín. Rank: Supreme na MM; GE na wingman.
Proč právě já: Mám už nejakú tú skúsenosť s Adminovaním keďže som bol admin na Závislákoch a aj na Gaming Hazard. Plus mimo toho som bol aj HLSA na portáli ktorý bohužiaľ nikam neviedol. A hlavne chcem aby aspoň nejaký admin bol na serveri, ktorý je viac aktívny v rámci možností.
Zkušenosti s CS:GO:
+3500 h.
Ex admin na dvoch serveroch
Viem ako kompletne funguje admin menu a aj commands príslušného pluginu.
Případné poznámky:
Aj keď som chcel reportovať cheaterov cez /call tak nikto nebol online a asi iba raz za čas čo hrám na serveri to fungovalo. Nemám splnenú podmienku na 5 reportov lebo nemám nervi na písanie zbytočnej veci keď sa problém aj tak nevirieši okamžite.
SID: STEAM_0:1:121789455
Sekce, na které chci práva: Dust 2 Only
Věk: 20
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_187068 ... yer=156095
Bany, které jsem dostal: Žiadné
Něco o mně: Volajte ma Andy alebo AJ. Mám 20 rokov a som študent MUNI. Občas hrám CSGO a mám nahraných viac ako 3500 hodín. Rank: Supreme na MM; GE na wingman.
Proč právě já: Mám už nejakú tú skúsenosť s Adminovaním keďže som bol admin na Závislákoch a aj na Gaming Hazard. Plus mimo toho som bol aj HLSA na portáli ktorý bohužiaľ nikam neviedol. A hlavne chcem aby aspoň nejaký admin bol na serveri, ktorý je viac aktívny v rámci možností.
Zkušenosti s CS:GO:
+3500 h.
Ex admin na dvoch serveroch
Viem ako kompletne funguje admin menu a aj commands príslušného pluginu.
Případné poznámky: