• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] Žiadosť o admina /TTT/
Nick na serveru: Only^
SID: STEAM_0:1:115992115
Sekce, na které chci práva: TTT
Věk: 20
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_205007 ... layer=9392
Bany, které jsem dostal: 1x ban za Random
Něco o mně: Volám sa Mário, študujem hospodársku informatiku na VŠ. TTT mód hrávam od roku 2017 a CS +- od roku 2014. Som priateľský, trpezlivý a väčšinou nekonfliktný typ človeka, aj keď ako každý iný mám občas aj "svoje dni". Rád trávim čas s kamarátmi, zabávam sa a najnovšie aj jazdím na motorke. Myslím si, že veľa ľudí a aj adminov ma pozná roky/mesiace, takže nemusím tu písať rozprávky.
Proč právě já: Mám veľmi veľké skúseností s adminovaním a riešením situácií na servery alebo na fórume (mám skúsenosť aj s PP). Práve moja znalosť pravidiel a prehľad by priniesol podľa mňa pre server a hráčov nastolenie poriadku a správne a spravodlivé riešenie problémov.
Zkušenosti s CS:GO: MM rank Global Elite, mám skúsenosti so SM admin menu aj s pluginmi a nastavovaním servera.
SID: STEAM_0:1:115992115
Sekce, na které chci práva: TTT
Věk: 20
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_205007 ... layer=9392
Bany, které jsem dostal: 1x ban za Random
Něco o mně: Volám sa Mário, študujem hospodársku informatiku na VŠ. TTT mód hrávam od roku 2017 a CS +- od roku 2014. Som priateľský, trpezlivý a väčšinou nekonfliktný typ človeka, aj keď ako každý iný mám občas aj "svoje dni". Rád trávim čas s kamarátmi, zabávam sa a najnovšie aj jazdím na motorke. Myslím si, že veľa ľudí a aj adminov ma pozná roky/mesiace, takže nemusím tu písať rozprávky.
Proč právě já: Mám veľmi veľké skúseností s adminovaním a riešením situácií na servery alebo na fórume (mám skúsenosť aj s PP). Práve moja znalosť pravidiel a prehľad by priniesol podľa mňa pre server a hráčov nastolenie poriadku a správne a spravodlivé riešenie problémov.
Zkušenosti s CS:GO: MM rank Global Elite, mám skúsenosti so SM admin menu aj s pluginmi a nastavovaním servera.