• Stránka 1 z 1
[Přijat] Žiadosť o akademika JailBreak 7 /Shizurake
Dobrý deň, chcel by som požiadať o akademika na JailBreak serveroch, zároveň je toto prvý krát čo o akademika žiadam.
Nick v hre: Shizurake
Nick na fóre: shizurake
Profil na fóru: shizurake-u54966.html
Sekcia kde chcem akademika: JailBreak
Nick na steame: shizurake
Steam ID: STEAM_0:1:172339802
Vek: 16 (za 2 mesiace 17)
Hl stats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=7244
+ znalosť češtiny a slovenčiny
Bany a prehrešky: Na účte nemám za celú dobu ani jediný ban, snažím sa chovať slušne ako najviac sa to dá a s adminmi si rozumiem
Informácie o mne a mojom živote: Dobrý deň, volám sa Timotej Náter a pochádzam z Holíča na Slovensku. Narodil som sa v Skalici dňa 18.5.2000. Momentálne študujem na Gymnáziu F.V.Sasinka v Skalici a chodím do druhého ročníku. Pomimo sa venujem aj jazdeniu na bicykle a rôznym mimoškolským aktivitám. Jednou z nich je hranie hry Counter Strike. Vlastním EVIP na JailBreak 7 a chcel by som sa stať akademikom aby som mohol pomáhať adminom, samozrejme na konci akadémie by som chcel o admin práva aj požiadať
Dôvod prečo chcem akademika: Chcel by som sa stať akademikom aby som mohol nazbierať všetky potrebné body na požiadanie o admin práva. Ale to je iba vedľajšia vec, hlavne chcem pomáhať adminom v ich práci a zabraňovať hráčom porušovať pravidlá.
Za prečítanie Vám zo srdca ďakujem
Pekný zvyšok dňa, s pozdravom
Váš Shizurake
Nick v hre: Shizurake
Nick na fóre: shizurake
Profil na fóru: shizurake-u54966.html
Sekcia kde chcem akademika: JailBreak
Nick na steame: shizurake
Steam ID: STEAM_0:1:172339802
Vek: 16 (za 2 mesiace 17)
Hl stats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=7244
+ znalosť češtiny a slovenčiny
Bany a prehrešky: Na účte nemám za celú dobu ani jediný ban, snažím sa chovať slušne ako najviac sa to dá a s adminmi si rozumiem