Chceš se stát mapperem? Požádej si zde.

[Zrušen] Žiadosť o mappera - strafemachine

Příspěvekod strafemachine » 26 bře 2019, 15:21 VIP

Zdravím,

po dvoch neúspešných pokusoch pri žiadostiach o práva a mojom rozhodnutí si o práva už nežiadať som sa rozhodol požiadať o Mappera a skúsiť prispieť práve tým.

Nick: strafemachine
Vek: 21
SteamID: STEAM_0:0:8034
Steam: Profil - Klik sem
Ako dlho mapujem?: Mapoval som 5-6 rokov dozadu po dobu asi roku s prestávkami, keď som bol admin na jednom vtedy väčšom portáli. Bol som autorom viacerých máp, najčastejšie KZ orientovaných. Snažil som sa nejaké nájsť no vyzerá že sú v ťahu.
Niečo o sebe: Volám sa Jaro, mám 21 rokov. Pochádzam z Bratislavy, kde žijem celý môj život. Úspešne som vyštudoval Strednú Priemyselnú Školu Elektrotechnickú s oborom Počítačové Systémy. Som trvalo zamestnaný ako programátor inteligentných domov / zariadení, kde programujem v jazykoch ako Lua, C# alebo Javascript. Kedysi som sa práve kvôli CS 1.6 pustil do jazyku Pawn, no nikdy som to nejako nehrotil a nepokročil v tom. Medzi moje záľuby čo sa týka športov patria stolný tenis, posilňovňa, aktívne hrávam airsoft, rôzne eventy ako napríklad Spartan Race alebo Tvrďák. Mimo športov rád chodím s kamarátmi a priateľkou na vodnú fajku, len tak posedieť a vychillovať. Vo voľnom čase sa tiež aktívne venujem šachu. Ak by ste mali akékoľvek otázky, kľudne sa pýtajte.
Prečo chcem byť mapper?: Ešte dávno pradávnom keď som bol študent a aktívne som hrával CS 1.6 som sa pustil do mappingu. Nebola to dlhodobá vec no v tejto dobe to hraje veľmi podstatnú časť mojej "nostalgickej stránky". Mapping beriem ako niečo čo som si užíval a viem sa pri tom odreagovať. Nepatrím k ľudom, ktorý rozrobia niekoľko máp a dokončia jednu. Rád robím projekty po jednom a poriadne. Netvrdím o sebe že som majster mapper no skúsenosti mám a rád by som ich znovu oprášil a pridal sa k teamu mapperov.

Ďakujem za prečítanie tejto žiadosti.
Uživatelský avatar
strafemachine
Zkušený
Zkušený