• Stránka 1 z 1
[Z] Žiadosť o práva na JB1
Prajem prijemný deň chcel by som u vás požiadať o práva na servery JB.
Začnem takto prestáva ma baviť chodiť na server kde sú cheatery a skripteri a Ateam stím nič nerobí preto žiadam znova viem že moje chovanie bolo prehnané ale človek sa mení.Takže by som vám chcel pomocť vytiahnuť GS tak kde patrí.
Nick v hre : <-> :*
Nick na fóre : PuSSy
Profil na fóre : PuSSY
Vek : 27
Steam nick : Hinata
Steam ID : STEAM_0:0:97287928
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=48123
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Áno mal som tu dost krát ban ale už som sa zmenil a chcel by som vam pomôcť s hračmi ako som bol ja a s cheatermi, plus mám ban u vašej konkurencie nejdem písať názov portálu.
Niečo o sebe : Ahoj, volám sa Igor pochádzam zo stredného Slovenska presnejšie mesto Martin venoval som sa hokejbalu a futbalu ale kvôli operáciam kolien som stím sekol.Pracujem ako živnostník v obore poklad zamkovej dalžby.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Chcem sa podieľať na chode portálu, pomáhať, kde sa len bude dať a snažiť sa pomaháť hráčom s čim sa bude dat a s čim budem vedieť.Od decembra mám voľno 3-4 mesiace tak čas na serveroch sa u mňa ešte zvýši.
Ďakujem za prečítanie a za váš čas.
Ak bude nahrať aj nejaké dema tak neni problem začať točiť.
Začnem takto prestáva ma baviť chodiť na server kde sú cheatery a skripteri a Ateam stím nič nerobí preto žiadam znova viem že moje chovanie bolo prehnané ale človek sa mení.Takže by som vám chcel pomocť vytiahnuť GS tak kde patrí.
Nick v hre : <-> :*
Nick na fóre : PuSSy
Profil na fóre : PuSSY
Vek : 27
Steam nick : Hinata
Steam ID : STEAM_0:0:97287928
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=48123
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Áno mal som tu dost krát ban ale už som sa zmenil a chcel by som vam pomôcť s hračmi ako som bol ja a s cheatermi, plus mám ban u vašej konkurencie nejdem písať názov portálu.