Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z]Žiadosť o práva Public

Příspěvekod dEny77 » 06 dub 2021, 11:17

Nazov: CS 1.6 / d:Eny

Zdravím, rád by som požiadal o admin práva na Publicu #1.

Nick v hre : d:Eny

Nick na fóre : dEny77

Profil na fóre : ucp.php

Vek : 27

Steam nick : d:Eny

Steam ID : STEAM_0:0:29746514

Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hl ... ayer=24475

Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nikdy som necheatoval, nikdy som nedostal oprávnený ban. Počas strednej, keď som aktívne hrával som nejaké 2 bany dostal na nejakých zahraničných serveroch, no vyriešilo sa to, keď som dokázal, že som čistý.

Niečo o sebe : Volám sa Denis, mám vychodenú Fakultu telesnej výchovy a športu. Momentálne pracujem ako kondičný tréner. Voľný čas trávim cvičením, turistikou, s priateľkou, pozeraním filmov, seriálov a hraním hier ;)

Prečo by som chcel na GS adminovať? : Verím, že by som bol pre admin tím prínosom. V minulosti som 2 roky adminoval a spravoval servery jednému hernému portálu, ktorý už momentálne nefunguje. Som vlastníkom steamu cez 11 rokov, odohratých hodín na cs 1.6 mám skoro 1200, čiže mám dostatok skúseností s rozpoznaním cheatera a skillera. Viem riešiť situácie s chladnou hlavou a mám reprezentatívne správanie, ale samozrejme, sem tam mi nejaká nadávka v zápale emócií ujde, no málokedy. ;) :)
Rád hrám na public servery, je tu až na pár výnimiek super komunita, o to viac ma mrzí, keď hrám a niekedy nie je žiadny admin online a zrovna vtedy je potrebné vyriešiť nejaký problém, čo sa týka buď cheatera, vulgárnych hráčov alebo hráčov, čo naschvál kazia hru. Admini, ktorí sú momentálne na servery sa zdajú byť fajn chalani, robia svoju robotu dobre, sú často online, no verím, že jeden do tímu navyše by bol len pozitívny prínos pre server ;)