Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] Žiadosť o práva.

Příspěvekod Shadowiiik2K17 » 06 čer 2018, 19:40

PREDOM ZDRAVÍM VŠETKÝCH ČO TOTO ČÍTAJÚ!

Nick na serveru: GS.cz ShAdOw #ShAdOwCrew

SID: STEAM_0:0:237695789

Sekce, na které chci práva: JaillBrake

Věk: 15 (4.11.2002)

Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=50810

Bany, které jsem dostal: Dostal som 2 krát BAN na hernom móde TTT za zlú karmu.Na JaillBrake móde som dostal ban 2 krát 1. za hodenie zbrani téčku chybu som si priznal bolo to hodené nechtiac.Druhý BAN za SPAM no však admin poslal upozornenie do chatu aby sa nespamovalo ešte keď som nebol na servery a keď som napísal 2x MIK dostal som 10 minút.

Něco o mně: Volám sa Dominik Ponický a bývam v malom meste Hnúšťa, študujem na ZŠ v 9. ročníku už som prijatý na strednú školu. Bavia ma hry anglický jazyk a celkovo elektronika.Venujem sa v poslednej dobe hlavne JaillBraku a pravidlám.Snažím sa dosiahnuť vysoký level v znalosti pravidiel a darí sa mi dobre. Hry sú moja najväčšia záľuba.Mám rád zvieratá.

Proč právě já: Predstava že by som mohol pomôcť iným je fascinujúca a pocit keď niekomu pomôžem je úžasný ešte viac. Nemám rád keď sú na servery ľudia čo úmyselne kazia hru tím že dávajú MFK alebo ich neznalosťou pravidiel. A práve preto by som rád pomohol. Myslím si že za tých 310 hodín na JB už niečo viem. Ako admin by som mal veľkú aktivitu.

Zkušenosti s CS:GO: Na hre CS:GO mám už okolo 1 200 hodín a myslím si že znalosti okolo CS:GO sú na dobrej ceste. Môj rank je GOLD 3 pretože ako som písal tu nižšie prestal som to hrať a vzalo mi to rank, TOP rank bolo MG2