Postavte si vlastní mapu do hry! Zde vám pomůžeme.

[*P] zm_artic_fun_gs

Příspěvekod stargate » 04 srp 2015, 13:05

Název mapy: zm_artic_fun_gs
Mód: Zombie Plague
Autor: Stargat3
Vlastní textury/modely/sprity/obloha/zvuky: halflife2.wad, stargat3.wad (kompiloval jsem s -wadinclude)
Popis mapy: Tato mapa je kompletní předělávka zm_artic_fun, kterou jistě dobře znáte. Mapa se odehrává v industriálním prostředí ve Východní Evropě (silná inspirace Half-Life 2). Je to moje 2. mapa (1. pro zombie mod) takže neočekávejte promakané kempy, ale snažil jsem se, aby zase nebyly nudné. Mapa je kompletně nová (není použitý původní .rmf zm_artic_fun (dělal jsem to od oka :D). Doufám, že se vám mapa bude trochu líbit :)
Link ke stažení: http://uloz.to/xP2D4Lye/zm-artic-fun-gs-bsp
Screeny: http://imgur.com/a/mz8Qo
Obrázek
Uživatelský avatar
stargate
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 260
Registrován: 23 led 2013, 15:14

[*P] zm_artic_fun_gs

od Rumcajz » 04 srp 2015, 13:05

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: [*P] zm_artic_fun_gs

Příspěvekod Luther » 04 srp 2015, 17:37

Musím říct, že pro tvorbu map máš veliké nadání.

Líbí se:
Použité textury a osvětlení mapy (vypadá hodně realisticky)
Smysl pro detail (zkroucené plechy, světla od kterých vede kabel, tvárnice a krev, ...)
Nejlepší remake mapy, který zde je

Menší nedostatky:
Dveře mi příjdou úzké a hodně vysoké a trubky napravo od nich nepasují do sebe v "koleně"
U všech žebříků máš na boku texturu šedivého žebříku, nikoliv červeného
U některých kemp zvláštní proporce
Ta kempa, tvůj obrázek č. 2, má tři vstupy, napravo u těch beden je tak velký otvor, že se tam nechá v klidu vlézt :)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*P] zm_artic_fun_gs

Příspěvekod stargate » 04 srp 2015, 20:57

Ahoj, jsem rád, že se ti můj remake líbí.

Dveře mi příjdou úzké a hodně vysoké a trubky napravo od nich nepasují do sebe v "koleně" - Velikost dveří jsem dělal podle tohoto videa: https://www.youtube.com/watch?v=KcepGv-6ewc. S těma trubkama jsem docela válčil a jsem rád, že jsem vůbec nějaké dokázal vytvořit.

U všech žebříků máš na boku texturu šedivého žebříku, nikoliv červeného - To je záměr, i když to může vypadat divně. Bohužel červenou texturu nemám a nechci k vůli červené dělat extra .wad.

U některých kemp zvláštní proporce - Mapu jsem dělal od oka (poprvé jsem vytvářel kempy) a mapu jsem vlastně kompiloval pouze jednou a to těsně před uvolněním na Gamesites. Takže celou dobu jsem doufal, že to bude ok :)

Ta kempa, tvůj obrázek č. 2, má tři vstupy, napravo u těch beden je tak velký otvor, že se tam nechá v klidu vlézt :) - Díky za upozornění, vůbec jsem o tom nevěděl. Opravím.
Obrázek
Uživatelský avatar
stargate
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 260
Registrován: 23 led 2013, 15:14

Re: [*P] zm_artic_fun_gs

Příspěvekod stargate » 04 srp 2015, 22:41

Obrázek
Uživatelský avatar
stargate
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 260
Registrován: 23 led 2013, 15:14

Re: [*P] zm_artic_fun_gs

Příspěvekod Luther » 06 srp 2015, 00:50

Teď je ta mapa skoro dokonalá. Škoda už jen těch kemp, jsou jaké jsou ale uznávám je, vždyť je to tvoje první zm_ mapa.
PS: Ty trubky se mi více líbili než to "trafo" za plotem. :)

Hodnocení: 100%
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*P] zm_artic_fun_gs

Příspěvekod Mexxis » 09 srp 2015, 22:41 VIP

Moc se mi líbí, Konečně Jiná arctic fun, Kdy by to mohlo být na GS ?
Welyof : Ked si chce niekto verit nech, ale nech si o tom keca doma v izbicke pod obrazom jeziska a nie mne do ucha v autobuse
Welyof 2k18
Uživatelský avatar
Mexxis
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 542
Registrován: 27 srp 2013, 12:06

Re: [*P] zm_artic_fun_gs

Příspěvekod stargate » 10 srp 2015, 12:15

Max2013 píše:Moc se mi líbí, Konečně Jiná arctic fun, Kdy by to mohlo být na GS ?


Jsem rád, že se ti mapka líbí. Nevím, kdy nebo jestli se dostane na GS. O tom nerozhoduji.
Obrázek
Uživatelský avatar
stargate
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 260
Registrován: 23 led 2013, 15:14

Re: [*P] zm_artic_fun_gs

Příspěvekod LuckONE » 11 srp 2015, 10:04 VIP

Táto mapa je cool ale mohla by byt aj na GS. :) :)
"Nie je možné poraziť človeka, ktorý sa nikdy nevzdáva." - Babe Ruth.

CS1.6 Admin -> 27.11. 2020
Ex CSGO Admin -> 19.3. 2022 -> 26.9.2022
Uživatelský avatar
LuckONE
CS 1.6 Admin
CS 1.6 Admin
 
Příspěvky: 2501
Registrován: 20 čer 2015, 20:58
Bydliště: Tvrdošín

Re: [*P] zm_artic_fun_gs

Příspěvekod stargate » 21 srp 2015, 15:24

Potřebuji názor na mapu od více mapperů než pouze od Luthera. Mám v plánu pokračovat v remake dalších známých map do HL2 stylu. Nechci, aby moje budoucí mapy spadly do zapomnění jako tato. Navíc jsem se naučil pracovat s MilkShape3D a pomocí jej exportuju source modely a props do GoldSrc - hl1, cs 1.6, ... Už nemusím trubky a kabely modelovat ručně. Pokusím napsat návod na převod těchto modelů.
Obrázek
Uživatelský avatar
stargate
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 260
Registrován: 23 led 2013, 15:14

Re: [*P] zm_artic_fun_gs

Příspěvekod PeTrCz » 01 zář 2015, 18:33 VIP

skvělá mapa, po tom updatu je ohodně lepší

trubky jsou skvělé
niggach
Uživatelský avatar
PeTrCz
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 261
Registrován: 21 dub 2013, 09:19

Re: [*P] zm_artic_fun_gs

Příspěvekod x3ryy » 25 lis 2015, 12:17 VIP

Nějaké řešení ? :-D

Mapa je skvělá, a byl bych rád kdyby se nehrál jen klasickej arctic fun, souhlasím s nahození mapy! :)
Uživatelský avatar
x3ryy
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 122
Registrován: 09 srp 2015, 06:37
Bydliště: Havlíčkův Brod

Re: [*P] zm_artic_fun_gs

Příspěvekod stargate » 29 lis 2015, 14:28

xeRyy píše:Nějaké řešení ? :-D

Mapa je skvělá, a byl bych rád kdyby se nehrál jen klasickej arctic fun, souhlasím s nahození mapy! :)


Taky bych rád, kdyby se moje mapa nahodila na server, bohužel ta mapa je postavena prasáckým způsobem. Vůbec jsem v té době nedodržoval základy atp. Např. ta zeď s dolními ventilacemi je hrozně rozkouskovaná a zdi nemají správnou výšku atp.
Obrázek
Uživatelský avatar
stargate
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 260
Registrován: 23 led 2013, 15:14

Re: [*P] zm_artic_fun_gs

Příspěvekod Luther » 29 lis 2015, 20:03

stargate, už nejsi jediný kdo udělal remake téhle mapy. Nějaký kks z konkurenčního portálu vyrobil tohle: zm_airctic_fun_2016 :D

Edit: Dokonce udělal i remake téhle mapy. :) Nechceš uděla i ty svůj vlastní? Máš pro to lepší cit a představivost spojené s originálními nápady.
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*P] zm_artic_fun_gs

Příspěvekod stargate » 30 lis 2015, 20:30

Luthere, jsem rád, že tvorbu map stále navštěvuješ. Od letních prázdnin se tu nic nedělo :)

Vidím, že se našel další mapper, který má zálusk na remaky zm map :) Tu druhou mapu (Biohazard) jsem taky chtěl předělat, ale to by byla práce na delší dobu. Teď se opět nejspíše zaměřím na zm_artic_fun. Už mám nové 512x512 textury (dříve jsem dělal pouze s 128x128).

Mapa bude překopána do opuštěného vojenského bunkeru v lesích (styl HL2:EP2 - White Forrest).
Obrázek
Uživatelský avatar
stargate
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 260
Registrován: 23 led 2013, 15:14

Re: [*P] zm_artic_fun_gs

Příspěvekod Luther » 06 pro 2015, 21:23

stargate píše:Luthere, jsem rád, že tvorbu map stále navštěvuješ. Od letních prázdnin se tu nic nedělo :)

Vidím, že se našel další mapper, který má zálusk na remaky zm map :) Tu druhou mapu (Biohazard) jsem taky chtěl předělat, ale to by byla práce na delší dobu. Teď se opět nejspíše zaměřím na zm_artic_fun. Už mám nové 512x512 textury (dříve jsem dělal pouze s 128x128).

Mapa bude překopána do opuštěného vojenského bunkeru v lesích (styl HL2:EP2 - White Forrest).


To zní velice zajimavě, jsem velice zvědavý jak se s tím popereš. A k těm texturám. Myslím si, že je zbytečné mít textury větší jak 256x256. ;) Čím je máš větší, tím je více musíš zmenšovat a tím ty rostou hodnoty wpoly a můžou klesat i FPS. Engine 1.6ky hold není dokonalý a s tím se člověk musí smířit. Viz diskuze u mé zm_mansion_vice_city, kde mi to WoodyAllenJesus skvěle vysvětlil a přímo ukázal na skoro mé první mapě. :) Nebýt jeho, tak nikdy nedělám tak dobré mapy.
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Další

Zpět na Tvorba Map

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník