Postavte si vlastní mapu do hry! Zde vám pomůžeme.

[*P] zm_csgo_train_v2017

Příspěvekod Luther » 09 črc 2017, 17:49

Název mapy: zm_csgo_train_v2017
Pro jaký mód je mapa vytvořena: Zombie Mod
Autor: Luther
Popis mapy: Kompletně předělaná de_train (CS 1.6 verze) do otevřenější podoby s texturami a menší inspirací z GO verze. Snažil jsem se, aby mapa byla hodně prostorná, přehledná a hlavně zábavná. Vzorem mi byla tak trochu i zm_army_tn_beta3. :) Je to má nejvíce náročná mapa, která mi zabrala několik týdný až měsíců - nápady, vizualizace, pokusy & omyly, tvorba 3D modelů a optimalizace. Využil jsem CSGO textury, které jsou některým povědomé - ano použil jsem je např. na zm_biohazard_zone a jiné mapy. :) Je zde minimum kemp (asi jen 8), ale za to jsou dost prostorné a vymakané. :D Na serveru si na ni zahrajete až v 32 hráčích.
Link na stažení + Screeny: zm_csgo_train_v2017

Screeny a lepší odkaz ke stažení dodám, jakmile mapu alespoň někdo stáhne a otestuje či mu vůbec funguje - nechybí soubory s texturami (WAD) či nějaký model a jestli je mapa hratelná i na slabších PC. ;) Berte to jako Open Betu! :twisted:
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

[*P] zm_csgo_train_v2017

od Rumcajz » 09 črc 2017, 17:49

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: [*P] zm_csgo_train_v2017

Příspěvekod Luther » 09 črc 2017, 19:14

OK našel jsem alespoň jednoho ochotného človíčka, co mi to testnul, takže díky a zde link + screeny:

zm_csgo_train_v2017 8-)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*P] zm_csgo_train_v2017

Příspěvekod Dwandy » 09 črc 2017, 19:40 VIP

Jeste par dalsich testeru prosim... at to muzu nahodit :)
Uživatelský avatar
Dwandy
Vedení Gamesites.cz
Vedení Gamesites.cz
 
Příspěvky: 2259
Registrován: 14 led 2013, 18:44

Re: [*P] zm_csgo_train_v2017

Příspěvekod stargate » 10 črc 2017, 09:39

Na mapě "zm_csgo_train_v2017" se mi hodně líbí kempy, které jsou dost dobře provedené a přiměřeně rozměrné. Líbí se mi, jak hráč může chodit po střechách a celkově mapa působí otevřeně a lze se rychle přesunout na druhý konec mapy.

I přesto jsem narazil na pár "chyb" (spíše nedodělky a designové chyby), které by bylo před nahozením na servery dobré eliminovat :) .

Pozn. Chtěl jsem přiložit screeny, ale prý bylo dosaženo maximální velikosti příloh a to i po zmenšení velikosti (a odkazy jsem dávat nebudu).

1) Na vagonu (ten nejnižší) je zhruba uprostřed neviditelný kopec (nejspíš jsi zapomněl odstranit brush).
2) Na stejném vagonu bych přidal neviditelné brushe po vyvýšených okrajích vagonu, aby jimi hráč nemohl procházet.
3) Na nějaké střechy se nedá jít (což je samozřejmě v pořádku). Po okrajích bych přidal plot/zábradlí, aby bylo zřejmé, že se tudy nedá jít. To samé platí pro samotné okraje mapy (oni tam samozřejmě být nemusí, ale přeci jenom mapa končící přímo ve skyboxu nevypadá tak dobře, jako kdyby tam byla zídka nebo plůtek.
4) Pokus se předělat hitboxy u vlaků a vagonů (neplatí pro žlutou lokomotivu, která se ti povedla) tak, aby nárazníky (nevím, jak se těm věcem propojující vagony říká :) ) měly samostatný brush. Zatím to máš tak, že ten nárazník je součástí jednoho brushe a tím hráč stojí ve vzduchu vedle toho nárazníku.
5) Možná bych změnil texturu průstřelných oken na nějakou jednobarevnou. Ty svítící předěly a přechody v textuře vypadají docela zvláštně (alespoň mě to vadí :) ).
6) Zapomněl jsi otexturovat schody v budově stejně, jako máš zeď, na které schody leží. Myslím jednotlivé schůdky na stranách.
7) Po vstoupení na střechu vedle té červené střechy (na zdi pod střechou je tvůj podpis) v rohu mapy lze přes skybox vidět černé tunely. Zkus to zamaskovat tím, že přidáš zeď.

UPDATE: Neuvědomil jsem si, že v VHE není vidět real-time model, takže pokud v něm pracuješ, tak to musí být těžké vytvořit jednotlivé hitboxy pro modely. Já totiž používám J.A.C.K., který zobrazuje modely (dokonce ve 2D oknech).

Pár doporučení:
1) Možná bych přidal vice krve (hlavně do kempů a podobných míst). Za prvé se tolik nebude opakovat textura zdi a za druhé to přidá více dojmu, že se jedná o zombie mapu, kde probíhají masakry. Zkus vytvořit krvavou dráhu vedoucí z jednoho kempu do druhého :) .
2) V nějakém CSkovém wadu je břečťan, který je pro train specifický. Zkusil bych ho přidat a dát na zdi, kde nic není (textury se tolik nebudou opakovat a bude to působit lepším dojmem).
3) Nevím, jak moc to umíš s editorem, ale napadlo mě, že bys mohl udělat díru v betonu (kráter od granátů). A z tohoto by šel dým.

samozřejmě ti do toho nechci "kecat" a "diktovat", co tam má a nemá být. Jen mě to napadlo při testování mapy :D .

Jinak mapa se mi opravdu líbí a je o dost lepší, než tvoje předchozí (Facility, Vercetti estate).
Obrázek
Uživatelský avatar
stargate
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 260
Registrován: 23 led 2013, 15:14

Re: [*P] zm_csgo_train_v2017

Příspěvekod Luther » 10 črc 2017, 14:53

Screeny nejsou ani potřeba, je dost jasné. co myslíš. Vyčerpávající výtah "nedodělků". :D
stargate píše:1) Na vagonu (ten nejnižší) je zhruba uprostřed neviditelný kopec (nejspíš jsi zapomněl odstranit brush).

Model jsem dělal v MilkShape 3D 1.8.4 a ten hrbolek je jakýsi střed toho modelu. Bohužel s tímhle programem neumím tak dobře, abych jej dokázal zmenšit.
stargate píše:2) Na stejném vagonu bych přidal neviditelné brushe po vyvýšených okrajích vagonu, aby jimi hráč nemohl procházet.

Uvažoval jsem nad tím, že bych tu CLIP texturu kolem modelů udělal detailnější, ale nakonec jsem usoudil, že to nebude potřeba.
stargate píše:3) Na nějaké střechy se nedá jít (což je samozřejmě v pořádku). Po okrajích bych přidal plot/zábradlí, aby bylo zřejmé, že se tudy nedá jít. To samé platí pro samotné okraje mapy (oni tam samozřejmě být nemusí, ale přeci jenom mapa končící přímo ve skyboxu nevypadá tak dobře, jako kdyby tam byla zídka nebo plůtek.

Přemýšlel jsem jak oblast, kam už hráč nemůže ohraničit, ale plot na střeše mi přišel divný a další malá zeď také. ;) Ale po několika kolech bude hráč vědět, kam může a kde už je neviditelná barikáda - snad. :)
stargate píše:4) Pokus se předělat hitboxy u vlaků a vagonů (neplatí pro žlutou lokomotivu, která se ti povedla) tak, aby nárazníky (nevím, jak se těm věcem propojující vagony říká :) ) měly samostatný brush. Zatím to máš tak, že ten nárazník je součástí jednoho brushe a tím hráč stojí ve vzduchu vedle toho nárazníku.

viz odpověď na bod 2)
stargate píše:5) Možná bych změnil texturu průstřelných oken na nějakou jednobarevnou. Ty svítící předěly a přechody v textuře vypadají docela zvláštně (alespoň mě to vadí).

Mě to přišlo v pohodě. Navíc jsem se snažil využít pouze CSGO textury - žádné Halflife či 1.6kové.
stargate píše:6) Zapomněl jsi otexturovat schody v budově stejně, jako máš zeď, na které schody leží. Myslím jednotlivé schůdky na stranách.

Detail. Mě to přišlo v pohodě, vypadá to jako, že jsou jednotlivé kovové schody usazeny přímo ve stěně.
stargate píše:7) Po vstoupení na střechu vedle té červené střechy (na zdi pod střechou je tvůj podpis) v rohu mapy lze přes skybox vidět černé tunely. Zkus to zamaskovat tím, že přidáš zeď.

O tomhle vím, ale tak není to tak hrozné. Navíc kdo se na serveru bude koukat do tunelu kde nic není. :)

K doporučením:
stargate píše:1) Možná bych přidal vice krve (hlavně do kempů a podobných míst). Za prvé se tolik nebude opakovat textura zdi a za druhé to přidá více dojmu, že se jedná o zombie mapu, kde probíhají masakry. Zkus vytvořit krvavou dráhu vedoucí z jednoho kempu do druhého :) .

Já decaly nemám moc rád (proto je na většině map ani nemám), takže jsem je tam rozmístil jen v mírném množství. :roll:
stargate píše:2) V nějakém CSkovém wadu je břečťan, který je pro train specifický. Zkusil bych ho přidat a dát na zdi, kde nic není (textury se tolik nebudou opakovat a bude to působit lepším dojmem).

Břečťan? :o Nevím, kterou texturu tím myslíš.
stargate píše:3) Nevím, jak moc to umíš s editorem, ale napadlo mě, že bys mohl udělat díru v betonu (kráter od granátů). A z tohoto by šel dým.

Nebyl by problém přidat efekty dýmu, jiskření a podobné detaily, ale tak je to mapa na serveru, kde na detaily není nikdo zvědavý, takže jsem tam nic takového nedával. 8-)

Jsem rád, že jsi mapu pořádně otestoval, ale v součtu se jedná o kosmetické vady, které nijak neovlivní hratelnost. Ta mapa nemá vyhrát soutěž, ale má zabavit hráče na Zombie Modu. :lol:
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*P] zm_csgo_train_v2017

Příspěvekod stargate » 10 črc 2017, 16:45

Jojo, jedná se o kosmetické vady, které nemají na mapu žádný negativní vliv. Spíš je to výčet věcí, které bych tam já přidal, kdyby to byla moje mapka :D . Takže to rozhodně neber tak, že tě tu "hejtím", je to dobrá mapa a rozhodně zábavná a to je hlavní!

Já sám, kdybych pracoval na nějaké zm mapě, bych už nic nedělal navíc a zaměřoval bych se pouze na hratelnost.
Obrázek
Uživatelský avatar
stargate
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 260
Registrován: 23 led 2013, 15:14


Zpět na Tvorba Map

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků