Postavte si vlastní mapu do hry! Zde vám pomůžeme.

[*M*] zm_mansion_vice_city

Příspěvekod Luther » 12 črc 2013, 19:30

Název mapy: zm_mansion_vice_city
Pro jaký mód je mapa vytvořena: Zombie Plague 7.1
Autor: Luther
Vlastní textury/modely/sprity/obloha/zvuky: Ano (model helikoptéry a textury)
Popis mapy: Mapa je určena pro nový styl, který je nyní na zombie serverech - styl víc utíkat, méně kempit. Mapa tedy obsahuje pouze 6 jednoduchých kemp. Obsahuje ale spoustu způsobů, směrů atd. jak utíkat před zombie a nabírat adrenalin. :D Počet slotů: 32
Slovo autora: Samotná mapa měla vzniknout již před roky, ale kvůli spoustě komplikacím nevznikla. Následovala verze 2, která měla být detailnější a více "odladěnější". Bohužel i tato verze byla nefunkční. Nyní přicházím s verzí, která nese název po prvním konceptu, tedy zm_mansion_vice_city. Vzhledem k okolnostem a komplikacím, který doprovázeli vznik této "konverze" Vercettiho estate byla mapa zbavena interiérů (kromě bazénu...). I tak doufám, že se vám "mapka" bude líbit a přenese vás do světa GTA (Vice City). ;)
Link na stažení: https://uloz.to/!E6EYcdLU/zm-mansion-vice-city-rar
Screeny: http://i.nahraj.to/f/nBc.jpg, http://i.nahraj.to/f/nBd.jpg, http://i.nahraj.to/f/nBe.jpg, http://i.nahraj.to/f/nBf.jpg, http://i.nahraj.to/f/nBg.jpg a http://i.nahraj.to/f/nBh.jpg
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

[*M*] zm_mansion_vice_city

od Rumcajz » 12 črc 2013, 19:30

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: [*M*] zm_mansion_vice_city

Příspěvekod kironet » 14 črc 2013, 13:20

8-) Ja ji chci na chronic napr, misto ZM_AZTEC2012 :)

Edit by Luther: I já bych ji rád viděl v "ostrém" provozu ale myslím si, že je příliš velká a je na ní příliš málo kemp. ;) Ve výsledku by to hráči stejně nehráli. :D
Obrázek
Pořiď si mac www.appletrh.cz, inzeruj starý na www.ebiso.cz
Uživatelský avatar
kironet
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 185
Registrován: 31 bře 2013, 12:43

Re: [*M*] zm_mansion_vice_city

Příspěvekod Adam108 » 16 črc 2013, 22:12

Mapa opravdu vypadá dobře... Já ale zm nehraju, takže to tak nedocením :D Spíš udělej nějakou takovou de mapu, to bude pecka :D
Bývalý admin CS 1.6 sekce PUBLIC ALL.
Uživatelský avatar
Adam108
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 98
Registrován: 23 led 2013, 15:10

Re: [*M*] zm_mansion_vice_city

Příspěvekod VOLUMEcz » 17 črc 2013, 13:18

Rozhodně už ta "vila" vypadá lépe! Je vidět, že sis s tím pohrál, i když ale pár chyb uteklo :)

+ Vila jako celek
+ Bazén ve vile (ten na mě působil nejlépe!)
+ Velikost
+ Rámy balkónů


- Ujela ti textura na střeše, takže vždy je jinde spára :D
- kedá se zpět dostat na střechu


+/- Méně kempů
+/- Vstup do bludiště by měl být až po 22 hodině...
+/- Bodlo by tmavší prostředí pro zombie


Více k tomu asi nemám co dodat :) Takže už jen hodnocení - 73%
-----------------------------------------------------------------------------
pozn.: Připisuji na seznam a upladuji na společný download.
The Legend in 2009 - 2014.
Uživatelský avatar
VOLUMEcz
Kazatelův učeň
Kazatelův učeň
 
Příspěvky: 414
Registrován: 23 led 2013, 16:48

Re: [*M*] zm_mansion_vice_city

Příspěvekod Luther » 17 črc 2013, 18:45

VOLUMEcz píše:Rozhodně už ta "vila" vypadá lépe! Je vidět, že sis s tím pohrál, i když ale pár chyb uteklo :)

Strávil jsem u ní několik desítek hodin, aby vůbec vznikla aspoň trochu hratelná verze a je mi jasné, že i když jsem se snažil o detail, tak mi pár maličkostí uteklo. Například mám na pár míst špatně otočené textury atd. :)

VOLUMEcz píše:- Ujela ti textura na střeše, takže vždy je jinde spára :D
- Nedá se zpět dostat na střechu

Vím ale toho jsem si všiml až po kompilaci, bohužel nechci mapku upravovat a znovu kompilovat, protože se mí přehříval procesor a mapa se kompilovala skoro 30 minut. ;) Jinak na střechu vedou na dvou místech žebříky v podobě "okapu". :)

VOLUMEcz píše:+/- Vstup do bludiště by měl být až po 22 hodině...
+/- Bodlo by tmavší prostředí pro zombie

K tomu prvnímu bodu. Bylo mi líto tyhle textury nepoužít, když je GTAVC obsahuje. :D Ale myslím si, že na 22 hod. to zas není. ;) A k tomu tmavšímu prostředí. Mám dojem, že tmavost se u každého serveru (Chronic, Night...) nastavuje sama ne? Pokud tomu tak není, tak se budu snažit mapy dělat "tmavší". ;)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*M*] zm_mansion_vice_city

Příspěvekod julles » 19 črc 2013, 19:12

nice. je to nieco nove a ja by som to rad skusil aj v praxi,. na takom velkom priestranstve to moze byt zaujimave utekat..

obavam sa ale toho wPoly ktore miestami vybehava az do extremov. priemer tam mas asi 800 ak sa dobre pamatam, to by este slo: ale na par miestach (pred a za vilou kde vidis ten bazen so stlpmi) kedy to musi vykreslovat strasne vela polygonov ide wPoly az k 2500 -3000 a to je risk dat to na server.

ale na nejaky special event by sme to jednorazovo mohli vyskusat, cojaviem - na koniec leta a uvitanie skolskeho roku :) no uvidime.
http://www.youtube.com/watch?v=qRNexbLEXGA

http://www.youtube.com/watch?v=YujYTVQ4_S0
Uživatelský avatar
julles
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 30
Registrován: 23 led 2013, 15:51

Re: [*M*] zm_mansion_vice_city

Příspěvekod Luther » 19 črc 2013, 19:24

julles píše:nice. je to nieco nove a ja by som to rad skusil aj v praxi,. na takom velkom priestranstve to moze byt zaujimave utekat..

obavam sa ale toho wPoly ktore miestami vybehava az do extremov. priemer tam mas asi 800 ak sa dobre pamatam, to by este slo: ale na par miestach (pred a za vilou kde vidis ten bazen so stlpmi) kedy to musi vykreslovat strasne vela polygonov ide wPoly az k 2500 -3000 a to je risk dat to na server.

ale na nejaky special event by sme to jednorazovo mohli vyskusat, cojaviem - na koniec leta a uvitanie skolskeho roku :) no uvidime.


No mít to interiér tak to má vyšší. :D Ale máš pravdu. Také mám wpoly většinou mezi 1000 až 3500. Vím, že se říká že optimum je do 800. :) Ale jestli takovéhle hodnoty ovlivnují padání serveru atd. tak je dobře, že na servery nepůjde. :D
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*M*] zm_mansion_vice_city

Příspěvekod VOLUMEcz » 19 črc 2013, 21:36

Neovlivňují padání serverů, nýbrž ale chování hry na straně hráče (fps, ...)
Je zde jedna možnost snížení - optimalizace.
The Legend in 2009 - 2014.
Uživatelský avatar
VOLUMEcz
Kazatelův učeň
Kazatelův učeň
 
Příspěvky: 414
Registrován: 23 led 2013, 16:48

Re: [*M*] zm_mansion_vice_city

Příspěvekod WoodyAllenJesus » 20 črc 2013, 00:43

Ahoj,
tak teda

+
  • neokukané prostredie
  • použité textúry
  • využitie textúr
  • design niektorých miest

-
  • osvetlenie
  • skybox
  • niektoré detaily, napr. "svetlo z ničoho"
  • optimalizácia - vyšplhalo sa to aj na 4k wpoly


Hodnotenie (zatiaľ) - 68%

Teraz ešte trocha k tej optimalizácii. Ako človek, ktorý hrá na 640x480 & gl_maxsize 128 ti musím povedať smutnú pravdu. Mapa môže vyzerať krásne ale hráči ju budú neznášať ak na nej majú 30 fps. Na 100% si pozri nejaké tutoriály ohľadom optimalizácie. Doporučujem klasiku od spr1na. Je to už trocha starší článok ale stále môže toho dosť naučiť. Ak robí problém angličtina napíš PM - pošlem link na môj preklad (nechcem robiť reklamu na iný portál). Ak si junák statočný a nebojíš sa, že ti to čmajznem - môžeš poslať .rmf a čo to môžem zoptimalizovať sám - ale dopredu ti vravím, budem scale-ovať textúry - mapa už nebude taká prenádherná. :(

PS: Až ma skoro pri srdci zabolelo :D

Obrázek
Uživatelský avatar
WoodyAllenJesus
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 23
Registrován: 31 bře 2013, 22:20

Re: [*M*] zm_mansion_vice_city

Příspěvekod Luther » 22 črc 2013, 01:46

WoodyAllenJesus píše:Teraz ešte trocha k tej optimalizácii. Ako človek, ktorý hrá na 640x480 & gl_maxsize 128 ti musím povedať smutnú pravdu. Mapa môže vyzerať krásne ale hráči ju budú neznášať ak na nej majú 30 fps. Na 100% si pozri nejaké tutoriály ohľadom optimalizácie. Doporučujem klasiku od spr1na. Je to už trocha starší článok ale stále môže toho dosť naučiť. Ak robí problém angličtina napíš PM - pošlem link na môj preklad (nechcem robiť reklamu na iný portál). Ak si junák statočný a nebojíš sa, že ti to čmajznem - môžeš poslať .rmf a čo to môžem zoptimalizovať sám - ale dopredu ti vravím, budem scale-ovať textúry - mapa už nebude taká prenádherná. :(

PS: Až ma skoro pri srdci zabolelo :D
Obrázek

O optimalizaci jsem se snažil, ale dělat do CS 1.6ky mapy je vážně něco strašného. :D Klidně bych ti .rmf poslal ale tohle je pro mě finální verze, která nebyla zrovna levná na čas, který jsem ji věnoval. :D
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*M*] zm_mansion_vice_city

Příspěvekod WoodyAllenJesus » 22 črc 2013, 13:13

Pošli prosím ťa to .rmf, textúry si z toho sám vytiahnem, ak si na tom strávil toľko času tak si zaslúži trocha lepšiu optimalizáciu. S takými hodnotami wpoly by som to na 100% neodporučoval dávať na nejaký server - tobôž zm kde custom modely majú oproti originálom mnohonásobne väčšie epoly. A naozaj pozri ten článok, nie je ťažké zabrániť napr. tomu stĺpu na obrázku aby rozsekal podlahu na desať miliónov polygónov.
Uživatelský avatar
WoodyAllenJesus
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 23
Registrován: 31 bře 2013, 22:20

Re: [*M*] zm_mansion_vice_city

Příspěvekod DaRkKiLlErUs » 22 črc 2013, 16:09

Rád by som to videl v v Special Evente (aj na ostro) ak by bola FPS Fine :D Skvelá práca, oproti prvej verzii to vyzerá už luxusne :D
Obrázek
Uživatelský avatar
DaRkKiLlErUs
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 20
Registrován: 29 led 2013, 18:14
Bydliště: Poprad, Prešovský Kraj, Slovensko

Re: [*M*] zm_mansion_vice_city

Příspěvekod Luther » 31 črc 2013, 18:09

WoodyAllenJesus píše:Pošli prosím ťa to .rmf, textúry si z toho sám vytiahnem, ak si na tom strávil toľko času tak si zaslúži trocha lepšiu optimalizáciu. S takými hodnotami wpoly by som to na 100% neodporučoval dávať na nejaký server - tobôž zm kde custom modely majú oproti originálom mnohonásobne väčšie epoly. A naozaj pozri ten článok, nie je ťažké zabrániť napr. tomu stĺpu na obrázku aby rozsekal podlahu na desať miliónov polygónov.

Přemýšlel jsem a nakonec jsem se rozhodl ještě se na tu optimalizaci podívat (přečetl jsem si ten článěk od spr1na) a tady je výsledek: http://i.imgur.com/JyQz2E1.jpg?1?4828. wPoly se snížili jen asi o 200, což je podle mě dost málo. :D Jediným řešeným by bylo zrušit bazén. ;) Optimalizovaná verze se světli které už nejdou z ničeho zde: http://uloz.to/xxrTRiTk/zm-mansion-vice-city-rar.
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*M*] zm_mansion_vice_city

Příspěvekod WoodyAllenJesus » 02 srp 2013, 17:19

Ahoj,
snažil som sa a snažil a toť výsledok:

Len tu nahádžem obrázky & .bsp. Pri obrázkoch som sa snažil byť v tej istej polohe ale tak nedalo sa to na milimeter - odhadujem že odchýlka je max 100 wpoly. Nestíham autobus. :D Zajtra alebo možno aj dnes napíšem podrobne kde a ako som čo to ušetril (aj keď niekde to je pekne vidieť)

ObrázekObrázek

ObrázekObrázek

ObrázekObrázek

ObrázekObrázek

ObrázekObrázek

ObrázekObrázek

zm_mansion_vice_cityopti.bsp DL
Uživatelský avatar
WoodyAllenJesus
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 23
Registrován: 31 bře 2013, 22:20

Re: [*M*] zm_mansion_vice_city

Příspěvekod WoodyAllenJesus » 02 srp 2013, 17:25

Ospravedlňujem sa za double post, ale zabudol som dodať, že viem o pár bugoch čo tam ešte sú - opravím neskôr. :)
Uživatelský avatar
WoodyAllenJesus
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 23
Registrován: 31 bře 2013, 22:20

Další

Zpět na Tvorba Map

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků