Příspěvků: 17
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
zm_ mapa podle Luthera/hráčů?!
Zdravím, právě pracuji na rychlo-projektu mapy, která by potěšila drtivou většinu hráčů. 2 dny jsem mapu tvořil a upravoval dokud jsem nebyl spokojen, zbývá už jen dodělat spawny a nějaké ty drobnosti. Proč? Je to jednoduché. Protože jsem velice zklamán z map, které jsem dodal k poslednímu mini-updatu a chci skončit s pověstí dobrého mappera a s pocitem, že mé výtvory hráči rádi hrají, nikoliv naopak!
Jaké kritéria musí perfektní mapa splňovat?:
1) Mapa by měla být velice velice malá (ideál velikost 35hp_ či aim_ mapy) SPLNĚNO!
2) Spawniště musí být uprostřed mapy, pro snadný lov zombies SPLNĚNO!
3) Musí být 2úrovňová, max. však 3úrovňová SPLNĚNO!
4) Počet útočišt lidí tzv. kemp musí být minimální - v rozmezí 5 až 10 kusů SPLNĚNO!
5) Prostředí by nemělo vypadat nudně, k tomu jsou vhodné i originální neokoukané textury SPLNĚNO!
6) Lidé musí mít navrh tzn., že by měli mít umožněno obýhat mapu ve výšce (min. úroveň nad spawništěm) SPLNĚNO!
Menší popis: Mapa je určena až pro 32 hráčů. Je dělaná tak, aby se v ní hrálo dobře i v malých počtech lidí na serveru (10 a méně). Samozřejmostí je i menší zbrojnice, kde jsou především vesty (4 ks) a 3 kousky "unikátních" zbraní. Pro aktuální styl hraní je mapa vybavena jen malým počtem kemp, které jsou kolem okrajů mapy a blízko spawniště. Mapa nabízí skvělé a vyrovnané možnosti oběma stranám, každá si příjde na své. Velice chytře je řešeno prostředí pro hanibali a terminátory, kteří můžou svobodně přelétávat celou mapu. Vzhledem k tomu, že mapa je malá a dost otřevřená si zde příjdou na své i zombies, hlavně smokeři. Bohužel mám problém s "náročností" mapy, kdy na slabších PC (před rokem 2005) nemusí mapa jít na maximální FPS!
Pokud máte jakékoliv nápady, připomínky či užitečné poznatky k mému rychlo-projektu, tak sem s nimi!

Jaké kritéria musí perfektní mapa splňovat?:
1) Mapa by měla být velice velice malá (ideál velikost 35hp_ či aim_ mapy) SPLNĚNO!
2) Spawniště musí být uprostřed mapy, pro snadný lov zombies SPLNĚNO!
3) Musí být 2úrovňová, max. však 3úrovňová SPLNĚNO!
4) Počet útočišt lidí tzv. kemp musí být minimální - v rozmezí 5 až 10 kusů SPLNĚNO!
5) Prostředí by nemělo vypadat nudně, k tomu jsou vhodné i originální neokoukané textury SPLNĚNO!
6) Lidé musí mít navrh tzn., že by měli mít umožněno obýhat mapu ve výšce (min. úroveň nad spawništěm) SPLNĚNO!
Menší popis: Mapa je určena až pro 32 hráčů. Je dělaná tak, aby se v ní hrálo dobře i v malých počtech lidí na serveru (10 a méně). Samozřejmostí je i menší zbrojnice, kde jsou především vesty (4 ks) a 3 kousky "unikátních" zbraní. Pro aktuální styl hraní je mapa vybavena jen malým počtem kemp, které jsou kolem okrajů mapy a blízko spawniště. Mapa nabízí skvělé a vyrovnané možnosti oběma stranám, každá si příjde na své. Velice chytře je řešeno prostředí pro hanibali a terminátory, kteří můžou svobodně přelétávat celou mapu. Vzhledem k tomu, že mapa je malá a dost otřevřená si zde příjdou na své i zombies, hlavně smokeři. Bohužel mám problém s "náročností" mapy, kdy na slabších PC (před rokem 2005) nemusí mapa jít na maximální FPS!
Pokud máte jakékoliv nápady, připomínky či užitečné poznatky k mému rychlo-projektu, tak sem s nimi!







YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
zm_ mapa podle Luthera/hráčů?!
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: zm_ mapa podle Luthera/hráčů?!
Podle obrázků mapa vypadá super a hlavně zábavně. Vidím, že hráči mají hodně možností, jak se po mapě pohybovat. Také přemýšlím nad mapkou, která by měla více vrstev/pater pro plynulý pohyb a únik před zombies, ale bohužel skončím na remake nějaké již předem vytvořené mapě
. Textury vypadají pěkně (škoda jen, že jsou opět industriální, ale chápu, že se nejlépe hodí pro Zombie Plague).
Vidím, že máš opravdu talent a obecně míváš nejpropracovanější kempy ze všech.
Co se týče té optimalizace, já mapy tvořím tak, že si vyberu NULL texturu a tou vytvořím veškeré brush objekty. Pro přehlednost samozřejmě zapínám v 3d okně "3D Filled Polygons" (takto jsem vytvořil zm_mirage_kamp). Nebo druhou možností je používat developerské textury a po dokončení práce všechny brushe předělat na NULL.
Na místech, kde dopadá světlo (hráč tam ale nemá přístup nebo není vidět) zvětšuji scale textury alespoň na dvojnásobek. Nevím, jestli to zrovna pomáhá optimalizaci, ale podle mě to trochu pomůže kompilaci
.

Vidím, že máš opravdu talent a obecně míváš nejpropracovanější kempy ze všech.
Co se týče té optimalizace, já mapy tvořím tak, že si vyberu NULL texturu a tou vytvořím veškeré brush objekty. Pro přehlednost samozřejmě zapínám v 3d okně "3D Filled Polygons" (takto jsem vytvořil zm_mirage_kamp). Nebo druhou možností je používat developerské textury a po dokončení práce všechny brushe předělat na NULL.
Na místech, kde dopadá světlo (hráč tam ale nemá přístup nebo není vidět) zvětšuji scale textury alespoň na dvojnásobek. Nevím, jestli to zrovna pomáhá optimalizaci, ale podle mě to trochu pomůže kompilaci


-
stargate - Drbna
- Příspěvky: 260
- Registrován: 23 led 2013, 15:14
Re: zm_ mapa podle Luthera/hráčů?!
stargate píše:Podle obrázků mapa vypadá super a hlavně zábavně. Vidím, že hráči mají hodně možností, jak se po mapě pohybovat. ... Textury vypadají pěkně (škoda jen, že jsou opět industriální, ale chápu, že se nejlépe hodí pro Zombie Plague).
Díky za pozitivní ohlas k této mapě.


stargate píše:Vidím, že máš opravdu talent a obecně míváš nejpropracovanější kempy ze všech.
Na původních screenech jsou ty kempy hrozné (v podstatě jsem vycházel z mých kemp na zm_biohazard_zone). Ve finální verzi jsem použil výhradně kempy velice podobné těm, co jsou na zm_army_tn_beta3
stargate píše:Co se týče té optimalizace, já mapy tvořím tak, že si vyberu NULL texturu a tou vytvořím veškeré brush objekty. Pro přehlednost samozřejmě zapínám v 3d okně "3D Filled Polygons" (takto jsem vytvořil zm_mirage_kamp). Nebo druhou možností je používat developerské textury a po dokončení práce všechny brushe předělat na NULL.
Z mé zkušenosti null pomáhá minimálně, takže jej moc nepoužívám. Hlavní je udělat mapu tak, aby se co nejlépe kompilovala, takže jednoduché místnosti (malé) s minimem detailů (žádných 50 extra random beden v místnosti atd.).
stargate píše:Na místech, kde dopadá světlo (hráč tam ale nemá přístup nebo není vidět) zvětšuji scale textury alespoň na dvojnásobek. Nevím, jestli to zrovna pomáhá optimalizaci, ale podle mě to trochu pomůže kompilaci
To je dobré řešení, rozhodně doporučuji. Ale hlavně si sám ve Photoshopu scaluji/transformuji textury tak, abych je nemusel zmenšovat ale třeba naopka trochu zvětšit ve VHE nebo Jackhammeru.

YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: zm_ mapa podle Luthera/hráčů?!
Vzhledem k tomu, že se mi nikdo k mapě nevyjádřil, tak jsem ji sám dokončil a optimalizoval, co to jen šlo (z 2400 wpoly je max 1200 wpoly - tedy víceméně 100% optimalizace)!
Nyní je mapa hratelná i na velice slabých PC a nejen to...
...změnil jsem i další věci:
1) Mapa rozšiřena o 3 úroveň! Lze běhat i po střechách, což mají hráči velice rádi
2) Kempi zjednodušeny pouze na kontejnery (podobné na zm_army_tn_beta3)
3) Počet kemp zvýšen z 5 na 7!
4) Extrémní úprava původních velkých textur a snížení jejich počtu na minimum (díky tomu měla původní verze mapy velikost přes 3MB, ta finální má pouze přes 1 MB)!
5) Finální název mapy zní: zm_facility_final
A nakonec prezentační video, kde si mapu můžete plně prohlédnout!
VIDEO: zm_facility_final
Pokud na video a na mapu budou velice kladné ohlasy, jsem ochoten ji uvolnit ke stažení!

...změnil jsem i další věci:
1) Mapa rozšiřena o 3 úroveň! Lze běhat i po střechách, což mají hráči velice rádi

2) Kempi zjednodušeny pouze na kontejnery (podobné na zm_army_tn_beta3)
3) Počet kemp zvýšen z 5 na 7!
4) Extrémní úprava původních velkých textur a snížení jejich počtu na minimum (díky tomu měla původní verze mapy velikost přes 3MB, ta finální má pouze přes 1 MB)!
5) Finální název mapy zní: zm_facility_final
A nakonec prezentační video, kde si mapu můžete plně prohlédnout!
VIDEO: zm_facility_final
Pokud na video a na mapu budou velice kladné ohlasy, jsem ochoten ji uvolnit ke stažení!
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: zm_ mapa podle Luthera/hráčů?!
Aktualizace:
Jen odkaz ke stažení: >>>ZDE<<<
Jen odkaz ke stažení: >>>ZDE<<<
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: zm_ mapa podle Luthera/hráčů?!
hezká
díky za video, aspon jsem nemusel mapu tahat a zkoušet sám
Myslím že se ti tu lidi nevyjádřili, protože do týhle části fora chodí fakt jen malá část uživatelů. Bejt to v zombie serverech, tak by jsi koukal 
Chceš, aby se některý tvoje nově nahozený mapy odebraly? Když je považuješ za špatný? Normálně se takhle hloupě neptám, ale k tobě mám respekt a klidně to můžem probrat
K nahození - byl bych rád ještě aspon za jednu mapu, když už v tom budem. Nemáš tam něco oldschool? nemusí to být přímo tvůj výtvor.



Chceš, aby se některý tvoje nově nahozený mapy odebraly? Když je považuješ za špatný? Normálně se takhle hloupě neptám, ale k tobě mám respekt a klidně to můžem probrat

K nahození - byl bych rád ještě aspon za jednu mapu, když už v tom budem. Nemáš tam něco oldschool? nemusí to být přímo tvůj výtvor.
-
Dwandy - Vedení Gamesites.cz
- Příspěvky: 2259
- Registrován: 14 led 2013, 18:44
Re: zm_ mapa podle Luthera/hráčů?!
Dwandy píše:hezkádíky za video, aspon jsem nemusel mapu tahat a zkoušet sám
Myslím že se ti tu lidi nevyjádřili, protože do týhle části fora chodí fakt jen malá část uživatelů. Bejt to v zombie serverech, tak by jsi koukal
Chceš, aby se některý tvoje nově nahozený mapy odebraly? Když je považuješ za špatný? Normálně se takhle hloupě neptám, ale k tobě mám respekt a klidně to můžem probrat![]()
K nahození - byl bych rád ještě aspon za jednu mapu, když už v tom budem. Nemáš tam něco oldschool? nemusí to být přímo tvůj výtvor.
Děkuji za pochvalu i za tvou nabídku. A máš pravdu, tohle je zlá sekce na prezentaci, když se ji každý vyhýbá jak čert kříži.

Nechám to na to mě. Mě rozhodně nepřísluší o tomhle rozhodovat i když se bavíme o mých výtvorech.


Jinak měl jsem v plánu ještě jednou malou mapku ale nakonec jsem ji zahodil, protože jsem s ní nebyl spokojen. Takže pokud příjde rozumní návrh na "oldchool" mapu (nevím, co tím přesně myslíš), tak možná ještě jednu udělám.
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: zm_ mapa podle Luthera/hráčů?!
klidně bych udělal nějakej hustej remake Army.
-
Dwandy - Vedení Gamesites.cz
- Příspěvky: 2259
- Registrován: 14 led 2013, 18:44
Re: zm_ mapa podle Luthera/hráčů?!
Podľa mňa je mapa fakt dobrá!
Skvelá práca Luther! (Ako vždy).

"Nie je možné poraziť človeka, ktorý sa nikdy nevzdáva." - Babe Ruth.
Ex CS1.6 Admin -> 27.11. 2020 -> 1.8.2024
Ex CSGO Admin -> 19.3. 2022 -> 26.9.2022
Ex CS1.6 Admin -> 27.11. 2020 -> 1.8.2024
Ex CSGO Admin -> 19.3. 2022 -> 26.9.2022
-
LuckONE - Mistr Yoda
- Příspěvky: 2525
- Registrován: 20 čer 2015, 20:58
- Bydliště: Tvrdošín
Re: zm_ mapa podle Luthera/hráčů?!
Dwandy píše:klidně bych udělal nějakej hustej remake Army.
Tak to je zrovna mapa, do které se mi vážně nechce.

Navíc tato mapa je jakousi verzí Army (tvar kemp, možnost běhat kolem dokola - bez vnější oblasti, a jiné maličkoti).

LuckONE píše:Podľa mňa je mapa fakt dobrá!Skvelá práca Luther! (Ako vždy).
A podle mě je to nejlepší mapa pro současný Zombie Mod!


YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: zm_ mapa podle Luthera/hráčů?!
Tak udelat nejakou mapu na motivy schoolu, at je to z toho prostredi a jmenuje se to high_school 

-
Dwandy - Vedení Gamesites.cz
- Příspěvky: 2259
- Registrován: 14 led 2013, 18:44
Re: zm_ mapa podle Luthera/hráčů?!
Dwandy píše:Tak udelat nejakou mapu na motivy schoolu, at je to z toho prostredi a jmenuje se to high_school
Taková mapa by byla velká. Nedokážu si ji představit menší, než original zm_school.

Teď zkouším jednu mapu, založenou na mé zm_mansion_vice_city, která byla velká, zalagovaná a stejně nenaplňovala má očekávání.
Zítra možná uveřejním beta verzi nebo rovnou finální produkt, záleží jakou budu mít náladu a chuť.

YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: zm_ mapa podle Luthera/hráčů?!
Tak jsem dokončil další zombie mapku, kde jsem využil mé úplně první textury z GTA Vice City.
Mapa se volá zm_vercetti_estate a jde v podstatě o zmenšeninu mé první zombie mapy zm_mansion_vice_city.
Screeny + link ke stažení: zm_vercetti_estate
PS.: Z té mapy by spíše mohla být luxusní Knife mapa!
PPS.: Mám nápad ještě na jednu mapu, kterou bych mohl zrealizovat. Mix Inferna a Dust mapy v originálním pojetí!


Screeny + link ke stažení: zm_vercetti_estate
PS.: Z té mapy by spíše mohla být luxusní Knife mapa!


PPS.: Mám nápad ještě na jednu mapu, kterou bych mohl zrealizovat. Mix Inferna a Dust mapy v originálním pojetí!


YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: zm_ mapa podle Luthera/hráčů?!
Luther píše:Mám nápad ještě na jednu mapu, kterou bych mohl zrealizovat. Mix Inferna a Dust mapy v originálním pojetí!![]()
Tak nic, ta mapa je ještě hnusnější než původní Inferno.


YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: zm_ mapa podle Luthera/hráčů?!
jestli se ti nechce dělat další mapa tak nahodím tu co udělal stargate a máme 2.
-
Dwandy - Vedení Gamesites.cz
- Příspěvky: 2259
- Registrován: 14 led 2013, 18:44
Příspěvků: 17
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků