Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

Zombie Chronic 1/ Nika :)

Příspěvekod nika » 17 dub 2017, 13:54

Chcela by som požiadať o práva na Zombie Chronic 1

Môj nick v hre: Nika :)

Nick na fórum: nika

Profil na fórum: http://www.gamesites.cz/forum/nika-u3656.html

Vek: 19

Steam nick: nika_233

Steam ID: STEAM_0: 0: 96867495

HLSTATS z danej sekcie: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... ayer=32319

Bany a prehrešky: Nie , nikde inde ban nemám, ani tu na GS

Niečo málo o sebe:
Ahoj, volám sa Nikola a pochádzam z dediny s názvom Veľké Ripňany na západnom Slovensku. Navštevujem Strednú odbornú školu obchodu a služieb v Piešťanoch, študujem odbor obchod a podnikanie. Som veľmi ukecaná, priateľská a nekonfliktná. Problémy riešim s chladnou hlavou a nerozhodí ma každá maličkosť. Medzi moje záľuby patrí fotografovanie, pečenie, hokej, hudba a samozrejme moja najväčšia záľuba je CS 1.6.

Prečo by som chcela na GS adminovať?:
Chcela by som patriť medzi skvelých ľudí v A-teame, vyčistiť server od cheaterov, hráčov ktorí porušujú pravidlá a celkovo spríjemniť hráčom hru. Na server chodím každý deň, ale samozrejme sú aj dni kedy je toho do školy veľa a nemám toľko času. Skúsenosť z AMX mám síce malú, ale iste sa to všetko rýchlo naučím.

Ďakujem za akúkoľvek odpoveď.

S pozdravom Nika :)
nika
Amatér
Amatér

Zombie Chronic 1/ Nika :)

od Rumcajz » 17 dub 2017, 13:54

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Zombie Chronic 1/ Nika :)

Příspěvekod GrooS » 17 dub 2017, 14:17 VIP

Přijata k pohovoru..
GrooS
CS 1.6 Admin
CS 1.6 Admin

Příspěvekod Awee (cti ejvi) » 18 dub 2017, 08:22

GrooS píše:Přijata k pohovoru..

Zajímal by mě důvod. Poděl se o něj, děkuji.

Žádné hlášení v pp, žádné rady ani pomoci hráčům. 6 měsíců žádný příspěvek na fóru a první co napíše je žádost o práva?
Kdyby to byl kluk, tak je zamítnut.
Zajímavý..