{{ flash.text }}

Counter Strike 1.6

dne 16.09.2014 pro sekci GS
Counter Strike je nejlépe hodnocená střílečka všech dob, která si získala srdce hráčů všech generací. Ale jak bývá zvykem u podobných kousků, ani zde nebyly začátky nejrůžovější. Vše začalo vydáním různých beta verzí, které obsahovaly tolik nepříjemných bugů, že už ve vývoji ztratila hra mnoho nadšených fanoušků. Vývojáři se však nevzdávali a postupem času přetvořili původní koncept k již skvěle hratelnému CS 1.5. Ale hráči očekávali ještě víc. A tak po dalších měsících vývoje se dostalo až na nynější verzi CS 1.6. Je snad vůbec možné, abyste o této hře ještě neslyšeli? Pokud je tomu tak, rozhodně věnujte pozornost následujícím řádkům. Ostatní čtenáři si při čtení rozhodně rádi zavzpomínají na své nejlepší akce ze hry nebo svůj nejoblíbenější herní server.

Counter Strike je nejlépe hodnocená střílečka všech dob, která si získala srdce hráčů všech generací. Ale jak bývá zvykem u podobných kousků, ani zde nebyly začátky nejrůžovější. Vše začalo vydáním různých beta verzí, které obsahovaly tolik nepříjemných bugů, že už ve vývoji ztratila hra mnoho nadšených fanoušků. Vývojáři se však nevzdávali a postupem času přetvořili původní koncept k již skvěle hratelnému CS 1.5. Ale hráči očekávali ještě víc. A tak po dalších měsících vývoje se dostalo až na nynější verzi CS 1.6. Je snad vůbec možné, abyste o této hře ještě neslyšeli? Pokud je tomu tak, rozhodně věnujte pozornost následujícím řádkům. Ostatní čtenáři si při čtení rozhodně rádi zavzpomínají na své nejlepší akce ze hry nebo svůj nejoblíbenější herní server.

V jednoduchosti je síla! Přesně toto motto vystihuje představovanou hru. CS je jedna z mnoha stříleček, kde se střetávají dva znepřátelené týmy. Proč je tedy CS nejoblíbenější? Je totiž jedna z těch nejjednodušších. Jedna strana má za úkol bránit bombovitě anebo rukojmí. Zatímco strana druhá se má zapříčinit, aby se jim to nepovedlo. Nic víc, nic míň. Vskutku jednoduché avšak geniální.

V oficiálních soubojích proti sobě nastupují dva pětičlenné týmy, ale při “oddechovém“ hraní na sebe mohou narazit až týmy o šestnácti hráčích. Pojďme se ale na úvod věnovat oficiálnímu souboji. Jak již bylo řečeno, hráčů je celkem deset. Hraje se na mapách průměrné velikosti, na kterých se povětšinou nachází dvě bomboviště. Jedno z nich si musí teroristé vybrat k položení trhaviny. Pokud se prostřílí k položení bomby, načasuje se výbuch na 45 vteřin, které mají policisté k zneškodnění. Pokud to nestihnou, bod získává tým teroristů. Při soubojích se hraje na celkově 16 získaných bodů.

Ale jak jsem říkal, můžete si zahrát i oddychově na serverech, kde hrajete spíše sami za sebe. Tam vás více než týmové skóre zajímá to vaše, podle kterého je potom hodnocena vaše úroveň schopností. Za každé zabití protivníka dostáváte bod do tabulky, dle kterých se určuje skóre. Avšak nedostáváte jen body, ale také peníze, které jsou i v této hře důležitým faktorem. Za ně si totiž na začátku každého kola nakupujete vybavení, s kterým si myslíte že uhrajete nejvíce bodů. Správná volba vybavení často dokáže vyhrávat celá kola, tak se nebojte šetřit na lepší výzbroj.

Counter Strike nabízí také mnoho herních módů. Nebaví vás po smrti čekat až se dokončí celé kolo? Právě pro vás je zde mód Deathmatch, kde se po smrti znovu automaticky narodíte, a tak můžete střílet celé hodiny bez přestávky. Pokud si myslíte, že patříte mezi nejlepší snipery ve svém okolí, rozhodně nepohrdnete menšími mapkami specializovanými právě na souboj odstřelovačů. Jestli vás již nebaví střílet do mrtvých protihráčů, co takhle zkusit Zombie mód? I tento způsob hry má své zastánce, ale také mnoho odpůrců, ke komu se zařadíte vy? V neposlední řadě se můžeme setkat s tzv. Jailbreak módem. Pokud jste dominantní osobnost, rozhodně se zde pozastavte. Máte totiž možnost být bachařem ve vězení, kde vás musí každý poslouchat. Komu by se to přece nelíbilo...

Základem hry je především online hraní, kde můžete narazit na protihráče téměř z celého světa. Ale pokud zrovna postrádáte připojení k internetu, nebojte se do hry zabudovat počítačově řízené protivníky. Právě boti, jak se jim říká, jsou nejlepší volbou pro úplné začátečníky. Ve hře proti nim se naučíte vše potřebné, abyste dokázali konkurovat lepším hráčům na serverech.

Pokud vás nepřilákal ani tento text, jste buď rodiče malých dětí, před kterými se bojíte podobné hry hrát anebo si raději zahrajete The Sims. Ať tak či tak, přicházíte o hodně. Ne nadarmo je totiž CSko hodnoceno tak vysoko a má největší herní komunitu ze všech počítačových her.

napsat komentář
komentářů: {{ comment.owner.comments }}
{{ comment.created }} VIP
{{ comment.text }}
Komentář byl smazán
komentářů: {{ comment.owner.comments }}
{{ reply.created }} VIP
{{ reply.text }}
Komentář byl smazán
napsat komentář