{{ flash.text }}

League of Legends - Patch 6.6

Napsal Sarmi dne 24.03.2016 pro sekci LOL
Ve hře objevil nový patch, který přinesl řadu zajímavých změn. Nového šampiona, skin a také novou funkci.

Včera ráno se ve hře objevil nový patch, který přinesl opravdu zajímavé změny. Pojďme se tedy podívat, o co konkrétně jde!

Nový šampion
Již v tomhle patchi se objevil nový šampion Aurelion Sol. Více se o tomhle hrdinovi dozvíte v tomto článku.

Nový skin
Aurelion Sol s sebou také přinaší další skin: Ashen Lord Aurelion Sol.

Ashen Lord Aurelion Sol
1350 RP

Hextech Crafting
Ve hře se také objevila funkce Hextech Crafting. Funkce pro každého přinaší jeden skin na šampiona a jeden skin na wardu zdarma. Samozřejmě k tomu také dostanete určitý počet essencí, abyste si skin mohli odemknout navždy. Stačí, když se Vám nebo Vaší skupině podaří podat dobrý výkon ve hře.

Je zde možnost si vyrábět šampiony, skiny, skiny na wardy a další. 

Kdykoliv zvítězíte v libovolném automaticky sestaveném zápasu, můžete získat klíč. Pravděpodobnost se zvyšuje, pokud budete hrát ve skupině.

Pokud se Vám nechce stále farmit essence a klíče, tak je také možnost si je zakoupit v obchodě.

Hextech Crafting si blíže přiblížíme v dalším článku, který vyjde co nevidět.

Balanční změny

Šampioni

Alistar
- E - Triumphant Roar heal pro spojence snížen na 33% z 50%.


 

Azir
- Azirovy vojáci již neaplikují masteries Fervor of Battle.
- Opravena chyba, kdy se Azir mohl automaticky rozejít, pokud dal příkaz k útoku svým vojákům.


 

Cho'Gath
- R - Feast bonusové HP za stack zvýšeno na 100/140/180 z 90/120/150.


 

Ekko
- Pasivka - Z- Drive Resonance rychlost pohybu zvýšena na 50/60/70/80% na úrovních 1/6/11/16 z 40/50/60/80%.
- E - Phase Drive cooldown snížen na 11/10/9/8/7 z 13/11.5/10/8.5/7.


 

Fiora
- Pasivka - Duelist's Dance
- Základní poškození sníženo na 2% z maximálních HP cíle (true damage) z 3%.
- Bonusové AD ratio změněno na 4,5% z 2.8% - 4.5% na základě úrovně.
- E - Bladework
- Zpomalení sníženo na 30% na všech úrovních z 40/45/50/55/60%.
- Bonusový range útoku snížen na 25 z 50


 

Janna
- E - Eye of the Storm bonusové AD sníženo na 10/17.5/25/32.5/40 z 14/23/32/41/50.
- R - Monsoon stun z odhození snížen na 0.5 z 0.75 sekund.


 

Jayce
- Q - To The Skies
- Mana cost snížen na 40 na všech úrovních z 40/45/50/55/60/65
- Bonusové AD ratio zvýšeno na 1.2 z 1.
- Poškození zvýšeno na 40/80/120/160/200/240 z 30/70/110/150/190/230.


 

Kalista
- Attack speed za úroveň snížen na 2.5% z 2.8%
- Základní attack speed snížen na 0.644 z 0.694
- W - Sentinel
- NOVÝ EFEKT: Kalista nyní dostane (9 + 1 % za úroveň - max. 27%) attack speed pokud je poblíž šampiona, se kterým se svázaná přísahou.
- Pasivní zranění sníženo na 5/7.5/10/12.5/15% maximálního HP cíle z 10-20%.
- Sentinel nyní obejde pouze 3 okruhy (dříve 7).
- R - Fate's Call range na vyčarování schopnosti snížena na 1100 z 1400.


 

Karma
- R + E - Defiance
- Bonusová velikost štítu zvýšena na 30/100/170/240 z 30/90/150/210.
- AP Ratio zvýšeno na 0.6 z 0.3.


 

Kha'Zix
- Q - Taste Their Fear cooldown snížen na 3 sekundy z 3.5.
- W - Void Spike cooldown snížen na 9 sekund na všech úrovních z 10.


 

Lulu
- W - Whimsy
- trvání buffu k rychlosti sníženo na 3/3.25/3.5/3.75/4 z 3/3.5/4/4.5/5
- AP ratio sníženo na 5% za 100 AP z 10% za 100 AP


 

Lux
- W - Prismatic Barrier
- AP ratio sníženo na 0.2 z 0.35.
- Velikost štítu snížena na 50/65/80/95/110 z 80/105/130/155/180.
- Štít se nyní obnovuje a stackuje při druhém zásahu (dříve pouze se pouze obnovoval).
- Projektil je při výstřelu pomalejší a při návratu rychlejší.


 

Maokai
- Magic resist zvýšena na 32 z 30.
- MR za úroveň zvýšena na 1.25 z 0.
- E - Sapling Toss trvání zvýšeno na 40/45/50/55/60 sekund z 35.
- Nyní se Saplingy nestakují na sobě, ale drží si od sebe malý odstup.


 

Master Yi
- E - Wuju Style
- Poškození z aktivky zvýšeno na 12/19/26/33/40 z 10/15/20/25/30.
- AD ratio z aktivky změněno na 25% bonusového AD z 10/12.5/15/17.5/20% celkového AD.


 

Nidalee
- Pasivka - Prowl již neznehybňuje neutrální monstra na 2 sekundy.
- W - Pounce (šelma)
- odstraněn reset auto attacků
- poškození zvýšeno na 65/110/155/200 z 50/100/150/200


 

Orianna
- Q - Command: Attack mana cost snížena na 30/35/40/45/50 z 50 at all ranks.
- Opraven bug, kdy Q mělo menší AP ratio, pokud koule letěla krátkou vzálenost.


 

Quinn
- Q - Blinding Assault
- Cooldown zvýšen na 11/10.5/10/9.5/9 z 11/10/9/8/7.
- Trvání oslepení sníženo na 1,5 z 2 sekund.


 

Shyvana
- Q - Twin Bite ratio sníženo na 140/155/175/185/200% z 180/185/190/195/200% celkového AD.


 

Twisted Fate
- Underworld Twisted Fate dostal lépe viditelné karty.

Předměty:

Ravenous Hydra
- Recept změněn na Tiamat + Vampric Scepter + Pickaxe + 525 zlata


 

Enchantment: Runic Echoes
- Unique Passive - Echo základní zranění sníženo na 60 z 80.


 

Tiamat
- Recept změněn na [Long Sword + Long Sword + Rejuv Bead + 350 zlata] z [Pickaxe + Rejuv. Bead + 175 zlata].
- AD sníženo na 20 z 30
- Přidána pasivka Unique Passive - Cleave (jako u Hydry).


 

Titanic Hydra
- AD sníženo na 35 z 50.


 

Zz'Rot Portal
- Armor snížen na 55 z 60.
- MR snížena na 55 z 60.
- Void Gate lze nyní zničit pěti zásahy (jako pink ward), ale regeneruje si HP mimo boj.
- Zlato za zničení zvýšeno na 50 z 25.
- Má svojí ikonku na minimapě. (viz obrázky níže)

 

     
Autor: Sarmi; Zobrazeno: 1606x
napsat komentář
komentářů: {{ comment.owner.comments }}
{{ comment.created }} VIP
{{ comment.text }}
Komentář byl smazán
komentářů: {{ comment.owner.comments }}
{{ reply.created }} VIP
{{ reply.text }}
Komentář byl smazán
napsat komentář