{{ flash.text }}

League of Legends - Patch 7.10!

Napsal KenTik dne 19.05.2017 pro sekci LOL
Chceš se dozvědět nové zajímavosti ze světa LoL updatu a být tak o krok napřed ostatním hráčům? V tom případě je tento článek pro tebe jako stvořený!

Tak pojďme na to!

Champions

Heimerdinger

U tohoto šampióna proběhla asi největší změna z celého patche a to téměř ve všech útocích, společně s Rammusem.

 Pasivní schopnost - "Magitechnické souznění" Heim. pokaždé, když se ocitne v blízkosti 300 jednotek od týmových věží, či svých vlastnoručně vyrobených, získá 20% rychlosti k pohybu.

 Q - "Evoluční věžička H-28G" Nyní je můžete mít všechny 3 na jakémkoli vylepšení. Věžičky už nedávají přednost nepřátelským šampiónům a nezůstávají aktivní i krátce po tom, co Heim. od nich odejde. Věžičky již nezískávají 1/2/3/4/5% nabití paprsku za každý svůj základní útok a už se neobjevují s paprskem nabitým na 70%Novinka k paprsku: Okolní věžičky obdrží 20% nabití za každou raketu z W, která zasáhne nějakého šampiona, a 100% nabití, pokud nějakého šampiona zasáhne granát z E (stejné bonusy platí i pro W a E posílené ultimátkou).

 W - "Magitechnické mikrorakety" Méně many pro seslání -> 50/60/70/80/90. Kratší přebíjející doba -> 11/10/9/8/7 sekund. Nabití paprsku: Každá raketa, která zasáhne nějakého šampiona, přidá 20% k nabití paprsku všem věžičkám v okruhu 1000 jednotek od místa, kde k poškození došlo.

 E - "Elektronový bouřný granát CH-2" Nynější přebíjející doba je 12 sekund na všech stupních a okruh se z 210 zvětšil na 250. Nabití paprsku: Pokud granát zasáhne nějakého šampiona, všechny věžičky v okruhu 1000 jednotek od místa, kde k poškození došlo, obdrží 100% k nabití paprsku.

 E po vylepšení - "Bleskový granát CH-3X" Základní poškození: z 150/200/250 na 150/250/350. Závislost z 0,6 na 0,75 síly schopností.

Rammus

 Pasivní schopnost - "Ostnatý krunýř" Rammusovi se již nepřevádí 25% hodnoty brnění do útočného poškození. Rammusovy základní útoky způsobují bonusové magické poškození ve výši 8–20 bodů (na úrovních 1–13) (+10% hodnoty brnění).

 Q - "Silokoule" Trvání útoku sníženo na 6 ze 7 sekund. Nynější přebíjecí doba 16/13,5/11/8,5/6 sekund. Maximální rychlost pohybu 150–235% (na úrovních 1–18). Poškození 100/135/170/205/240. Zpomalení 40/50/60/70/80% na 1 sekundu.

 W - "Obranné klubko" Přebíjející doba je nyní 6 sekund od ukončení. Bonus k odolnostem: 20 bodů plus 50/55/60/65/70% Rammusových celkových odolností. Dokud je Obranné klubko aktivní, pohybuje se Rammus o 60% pomaleji. Rammus může předčasně ukončit jeho působení. Dokud je útok aktivní, zvyšuje se účinnost Ostnatého krunýře o 50%.

 E – "Zuřivá provokace" Již nesnižuje cíli hodnotu brnění o 5/10/15/20/25 bodů. Na dobu trvání provokace získá Rammus 20/25/30/35/40% k rychlosti útoků. Navýšení rychlosti k útoku se stále obnovuje, dokud má zaplé nějaké jiné schopnosti.

 R - "Otřesy" Poškození za sekundu sníženo na 40/80/120 (+0,2 síly schopností). Budovám způsobují Otřesy dvojnásobné poškození. Otřesy zpomalují ovlivněné nepřátele na 1,5 sekundy o 8/10/12%. Následné otřesy přidávají další stupeň a obnovují trvání efektu (maximální zpomalení: 64/80/96%).

 

Itemy

 Kočovníkův medailon -> Prastará mince + Korálek života + 350 zlaťáků

 Amulet Vyzdvižení -> +175% k základní regeneraci zdraví

 Oko rovnodennosti -> +125% k základní regeneraci zdraví

 Otisk duše -> Zdraví 450, Odolnost vůči magii 55, Regenerace zdraví +100%

 Slza bohyně -> +6 bodů k maximální hodnotě many při seslání kouzla nebo použití many

 

Aktualizace LoL klienta

Na obrazovce pro výběr šampionů nyní můžete spouštět nové konverzace se svými přáteli. Můžete si také zobrazit seznam přátel seřazený dle jejich dostupnosti. Hráče nyní můžete ručně blokovat z libovolného místa v klientovi. Stačí v nastavení klienta otevřít „Seznam zablokovaných" a napsat jméno hráče, kterého chcete zablokovat. Můžete také kliknout pravým tlačítkem na jméno daného uživatele v nabídce „Nedávní spoluhráči“ (zpřístupní se vám kliknutím na tlačítko „Přidat přítele“ na panelu sociálních funkcí).

Máme tady opět spoustu změn, no a my jen můžeme sledovat jak se dále hra bude vyvíjet, a jak tento patch pomohl k vývoji hry.

     
Autor: KenTik; Zobrazeno: 2055x
napsat komentář
komentářů: {{ comment.owner.comments }}
{{ comment.created }} VIP
{{ comment.text }}
Komentář byl smazán
komentářů: {{ comment.owner.comments }}
{{ reply.created }} VIP
{{ reply.text }}
Komentář byl smazán
napsat komentář