Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] ✠ Emperor Heyman ✠/1v1

Příspěvekod EmperorHeyman » 03 dub 2019, 15:32

Nick na serveru:✠ Emperor Heyman ✠

SID:STEAM_0:0:53513951

Sekce, na které chci práva: 1v1

Věk: 18

Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_187068 ... ayer=17375

Bany, které jsem dostal:-

Něco o mně: Zdravím jmenuju se Lukáš, bydlím poblíž Opavy(Slezsko). Studuju IT technologie, účastním se vojenských akcí a cvičení... z čehož vyplívá, že jednou budu buď voják nebo Programátor.
Jsem člověk co všem řekne co si o nich myslí, většinou jsem "leader" nějakých skupin(=respect si sjednám).
Ovšem je se mnou i sranda můj nechutně černý humor a sadistické choutky jsou toho důkazem. Pro sblížení budu preferovat hospodu nebo teamspeak.

Proč právě já: Před nějakou dobou jsem odešel z rospadlého nexusgamingu... Byl jsem tam Globální admin(=práva na všech serverech), mám dost zkušeností s tím vytvářet klid, budovat si respect mezi ostatníma a povzbudit ostatní hráče.
Jsem schopný udělat jakýkoli úkol a schopný (což je asi důležité) docházet na schůze/dodržovat nějakou "docházku" na servery.

Zkušenosti s CS:GO: Ve hře mám nahraných 2,109 hodin, byl jsem člen pár "PRO" teamů (noname) bohužel všechny se rozpadly (důvod: neměli čas) ovšem pár turnajů jsme vyhráli a měl jsem tu čest být skoro vždy top frager.

Případné poznámky:
jsem byl schopen najít 3 adepty na MUTE, vyřešil jsem pár konfliktů a uklidnil provokatéry. Přihlašuji se díky Eggimu, který mi tento portál doporučil.(pokud nevíte, kdo to je dejte to přečíst hlavnímu adminovi)
I am a Soldier, I fight where I am told, and I win where I fight.
EmperorHeyman
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

[Zamítnuto] ✠ Emperor Heyman ✠/1v1

od Rumcajz » 03 dub 2019, 15:32

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: ✠ Emperor Heyman ✠/1v1

Příspěvekod polskasila » 07 dub 2019, 11:58 VIP

Zdravím,