Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] ✠ Emperor Heyman ✠/1v1

Příspěvekod EmperorHeyman » 19 lis 2018, 19:15

Nick na serveru:✠ Emperor Heyman ✠

SID:STEAM_0:0:53513951

Sekce, na které chci práva: 1v1

Věk: 18

Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_187068 ... ayer=17375

Bany, které jsem dostal:-

Něco o mně: Zdravím jmenuju se Lukáš, bydlím poblíž Opavy(Slezsko). Studuju IT technologie, účastním se vojenských akcí a cvičení... z čehož vyplívá, že jednou budu buď voják nebo Programátor.
Jsem člověk co všem řekne co si o nich myslí, většinou jsem "leader" nějakých skupin(=respect si sjednám).
Ovšem je se mnou i sranda můj nechutně černý humor a sadistické choutky jsou toho důkazem. Pro bližší sblížení budu preferovat hospodu nebo teamspeak.

Proč právě já: Zrovna jsem odešel z rospadlého nexusgamingu... Byl jsem tam Globální admin(=práva na všech serverech), mám dost zkušeností s tím vytvářet klid, budovat si respect mezi ostatníma a povzbudit ostatní hráče.
Jsem schopný udělat jakýkoli úkol a schopný (což je asi důležité) docházet na schůze/dodržovat nějakou "docházku" na servery.

Zkušenosti s CS:GO: Ve hře mám nahraných 2,075 hodin, byl jsem člen pár "PRO" teamů (noname) bohužel všechny se rozpadly (důvod: neměli čas) ovšem pár turnajů jsme vyhráli a měl jsem tu čest být skoro vždy top frager.

Případné poznámky: I když nemám nahraných 20 hodin podle vašeho požadavku myslím, že by jste mohli udělat vyjímku.. Pouze za těch pár hodin nebo minut co jsem na serveru hrál,
jsem byl schopen najít 3 adepty na MUTE, vyřešil jsem pár konfliktů a uklidnil provokatéry. Přihlašuji se díky Eggimu, který mi tento portál doporučil.(pokud nevíte, kdo to je dejte to přečíst hlavnímu adminovi)
I am a Soldier, I fight where I am told, and I win where I fight.
EmperorHeyman
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

[Zamítnuto] ✠ Emperor Heyman ✠/1v1

od Rumcajz » 19 lis 2018, 19:15

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz